וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לנבחרת העתודה מול אוקראינה

19.6.2009 / 19:55

בפתיחת משחקי ההכנה לקראת אליפות אירופה הפסידה נבחרת העתודה 81:78 לאוקראינה. בית הלחמי: "יש הרבה דברים טובים שלקחנו מהמשחק"

נבחרת העתודה של ישראל פתחה הערב (שישי) סדרה של שישה משחקי אימון באירופה, במסגרת ההכנות לאליפות אירופה לנבחרות עתודה ברודוס, עם הפסד 81:78 לנבחרת אוקראינה. הנבחרת של אריאל בית הלחמי, שתשחק בבית קשה באליפות עם ליטא, מונטנגרו וטורקיה פתחה את המשחק בצורה לא טובה ואחרי רבע אחד פיגרה הנבחרת 35:19. הרבע השני היה סיפור שונה ואותו ניצחה הנבחרת ב-14 הפרש בדרך לפיגור במחצית 49:47. ברבע השלישי נעצר המומנטום של ישראל ולרבע האחרון עלתה אוקראינה ביתרון 61:63. למרות נסיונות להפוך את התוצאה לא יכלו שחקניו של בית הלחמי לאוקראינים ובסיום כאמור הפסידו 81:78.

קלעו לישראל: יחזקאל סקוורר ואנטון שוטבין 18 כל אחד, יותם שירן 13, עמית שמחון ובן רייס 7 כל אחד, טמיר אריאלי ודניאל איידן 6 כל אחד וטל קרפלס 3. הנתון שאותו תצטרך הנבחרת לשפר לקראת המשך ההכנה יהיה הנחיתות בריבאונד בו הפסידה הנבחרת הערב 45:32. מחר (17:00) יערכו הנבחרות את המשחק השני ביניהן מתוך שלושה.

"היה זה משחק ראשון שהתחיל לא טוב מבחינתנו", אמר לאחר המשחק המאמן אריאל בית הלחמי, "ידענו לחזור בסוף ולהתמודד מול האוקראינים חזקים. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אך יש לנו הרבה דברים טובים שלקחנו מהמשחק היום. להוציא את הרבע הראשון, שיחקנו טוב והגענו לקליעות ולמצבים טובים, אך לא קלענו שזה חלק מהמשחק. שיחקנו נגד נבחרת מאד פיזית ומאד חזקה. נצטרך לבוא מחר ולשחק אחרת נגד הנבחרת האוקראינית".

* נבחרת העתודה נשים של ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה דרג ב', הובסה הערב 82:54 על ידי נבחרתה המקבילה של בולגריה. לנבחרת הרבו: רבקה רוס 14 ושני לוי 8. מחר תפגוש הנבחרת את הבולגריות למשחק נוסף ובהמשך השבוע תתמודד שלוש פעמים מול נבחרתה המקבילה של איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully