וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה הודיעה: דויד וייה לא למכירה

סוכנו של החלוץ הגיע לפגישה עם ראשי המועדון ונדהם לשמוע כי השחקן לא עומד למכירה לשום קבוצה: "זה מצב לא נעים, וייה עצוב מאוד"

דויד וייה הפך בשבועות האחרונים למלפפון החם של הקיץ. ריאל מדריד חושקת בשירותיו, ברצלונה מנסה להעבירו לשורותיה וגם רפא בניטז מפנטז על שיתוף פעולה עם פרננדו טורס באנפילד. אלא שולנסיה, שדרשה תמורתו 50 מיליון יורו, ביצעה פניית פרסה והודיעה כי השחקן לא עומד למכירה.

"מארקה" מדווח היום (שישי) כי בפגישה בין סוכנו של השחקן, חוזה לואיס טמארגו, לבין נשיא ולנסיה, מנואל יורנטה, שמע הסוכן כי וייה לא יימכר לשום קבוצה וכי עליו להישאר בולנסיה. טמארגו, שהגיע לפגישה על מנת להמשיך במו"מ על המעבר למדריד, הוכה בתדהמה ועדכן את החלוץ, ששוהה עם הנבחרת בדרום אפריקה.

טמארגו ההמום פרסם הודעה רשמית: "ולנסיה הודיעה לי כי וייה חופשי לעבור, בשל הבעיות הכלכליות במועדון. וייה תמיד היה נאמן לולנסיה גם ברגעים הקשים, אבל הוא שחקן מהטופ העולמי וקיבל הצעות מהקבוצות הבכירות בעולם. אני מאוכזב כי ולנסיה שינתה את דעתה והחליטה לא למכור את השחקן. זהו מצב לא נעים, שלא טוב לאף אחד. וייה קיבל את הבשורה והוא עצוב מאוד".

יורנטה עצמו עומד מאחורי ההחלטה שלו. "קיבלנו את ההחלטה הזו אחרי ימים של דיבורים. וייה הוא החלוץ הטוב באירופה, ונילחם כדי שהוא יישאר כאן. אני לא יכול להבטיח שאם תגיע הצעה עצומה לא אמכור אותו, אבל אני רוצה לסיים את השמועות הללו. אנחנו לא ריאל מדריד או ברצלונה, אלא ולנסיה. אנחנו רוצים לבנות קבוצה גדולה, ואנחנו חייבים להראות לאוהדים שאנחנו עושים הכל כדי להגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully