וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה עד גיל 21: איטליה ניצחה את שבדיה

באלוטלי כבש ראשון והורחק בניצחון האזוריני 1:2 על השבדים. אקוופרסקה כבש את השני, טויבונן רק הצליח לצמק. סרביה ובלארוס נפרדו ב-0:0

אחרי התיקו המאכזב עם סרביה במשחק הראשון של אליפות אירופה עד גיל 21, ידעו באיטליה כי כל דבר מלבד ניצחון הערב (שישי) על נבחרת שבדיה המרשימה, והאזוריני עשויים להיתקל בבעיות רבות אם ברצונם להעפיל לרבע הגמר. השבדים, כזכור, הביסו 1:5 ענק את בלארוס במשחק הראשון, וקיוו להשיג ניצחון, שיבטיח להם את המקום הראשון בבית. אלא שכעבור תשעים דקות ו-1:2 נאה של האיטלקים, תמונת הבית נראית כעת פתוחה לגמרי.

סיפור המשחק של האיטלקים היה מריו באלוטלי, לטוב ולרע. חלוצה הצעיר של אינטר, שידוע במצבי הרוח המשתנים שלו, הציג לראווה את הפלוסים והמינוסים הגדולים שלו, והכל תוך מחצית בודדת. זה התחיל עם שער ענק בדקה ה-23. סבסטיאן ג'יובינקו הנהדר חטף כדור מההגנה, התקדם, ושלח את באלוטלי שהטעה שני שחקני הגנה, ומחוץ לרחבה בעט כדור מסובב נהדר שמצא רק את החיבורים. 0:1 נפלא לאיטליה.

אלא שלא חלפה רבע שעה, וקיבלנו את הצעד הפחות מרשים של סופר מריו. החלוץ איבד כדור לפונטוס וורנבלום, וניצל זאת כדי לבעוט לו ברגל בפראות. השופט לא היסס, שלף את הכרטיס האדום, ובאלוטלי המופתע ירד לחדרי ההלבשה נרגז. אלא שלמרות ההרחקה, איטליה לא נסוגה. מחצית שניה טובה של ג'יובינקי את אקוופרסקה, שהגיעה לשיא בכדור קרן של הראשון ונגיחה יפה של השני, דאגו שהאזוריני יתפסו יתרון 0:2. שבדיה עוד הגיעה למספר הזדמנויות, ובדקה ה-89 מצאה גם את השער הניחומים, כשאולה טויבונן סיים מבצע קבוצתי נפלא של השבדים כדי לצמק ל-2:1. אלא ששלוש הנקודות הלכו עם האיטלקים, שעולים לראשות בית א' עם 4 נקודות. שבדיה שניה עם 3.

במשחק השני של הערב, סיימו סרביה ובלארוס ב-0:0. בעוד לבלארוס סיכוי תיאורטי בלבד להעפיל שלב, הסרבים יפגשו במחזור האחרון את נבחרת שבדיה, כשגורלם ברגליהם - ניצחון, והם ברבע הגמר. הפסד, והם בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully