וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון ברטולי בספק לווימבלדון

המדורגת 12 נפצעה בחצי גמר טורניר איסטבורן והודיעה: "אם זו מתיחה, לא אוכל לשחק". קודם לכן עוד הספיקה ברטולי להתעמת עם רזאנו

הטניסאית הצרפתייה, מריון ברטולי, המדורגת 12 בווימבלדון, נמצאת בספק גדול לטורניר בעקבות פציעה בירך. ברטולי פרשה היום (שישי) במהלך משחק חצי הגמר בטורניר איסטבורן וירדה מהמגרש בצליעה. "אם מדובר במתיחה, אין סיכוי גדול שאשחק בשבוע הבא", אמרה ברטולי בסיום.

"הרופאים עדיין לא יכולים לתת אבחנה מדויקת. נחכה למחר ונראה", אמרה מי שהגיעה עד לגמר ווימבלדון לפני שנתיים. ברטולי פרשה ממשחקה מול וירג'יניה רזאנו בפתיחת המערכה השניה, ולאחר שהפסידה 6:4 בראשונה. היא ניסתה לעבור טיפולים ולחזור, אך לאחר שהפסידה את המשחקון הראשון במערכה השניה על האפס, ירדה מהמגרש בצליעה.

עוד לפני הפציעה, אירעה תקרית בין השתיים כשרזאנו תקפה את ברטולי בחריפות בשיחה עם ל'אקיפ: "קיבלתי את הרושם שהיא מוכנה לעשות הכל כדי לנצח: לקרוא למאמן, לבכות ולצלוע". התגובה לא איחרה לבוא: "לא ממש חכם להגיד מה שהיא אמרה בראיון לעיתון צרפתי. אני מניחה שזו הדרך שלה".

אגב, בגמר הטורניר באיסטבורן תפגוש את רזאנו את קרוליין ווז'ניאקי שגברה בחצי הגמר השני 6:3, 4:6, 4:6 על אלכסנדרה ווז'ניאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully