וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה שליש קאקה?

19.6.2009 / 17:22

ריאל מדריד מעוניינת בשישקאוסקאס? ג'נרל מנג'ר צסק"א הודיע שמחירו הוא שליש מזה ששולם על הברזילאי. פריג'יוני רוצה לעזוב את טאו

עידן פלורנטינו פרז משפיע גם על קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד, שתחת שרביטו של אטורה מסינה מתחילה בבניית גלאקטיקוס משלה. המאמן האיטלקי מעוניין לצרף שורה של כוכבים, ביניהם רמונאס שישקאוסקאס, ששיחק תחתיו בצסק"א מוסקבה.

האלופה הרוסית לא אהבה את הפרסומים והג'נרל מנג'ר אנדריי ואטוטין, הבהיר כי שישקאוסקאס, כמו גם ארזם לורבק ומתיאס סמודיש, יישארו בבירת רוסיה. "שישקאוסקאס האריך את חוזהו בשנתיים נוספות ואנחנו מחכים שישוב אלינו לקראת העונה הבאה", הבהיר בראיון ל"ספורט אקספרס" הרוסי.

"האם יש סיכוי שיעזוב לפני תום החוזה? כן, אם ריאל תשלם לנו שליש מהסכום בו נקנה קאקה (20 מיליון יורו). אני יודע מי הפיץ את השמועות. זו מלחמת סוכנים, אבל צסק"א תשאיר את שישקאוסקאס, לורבק וסמודיש וננסה לסכם גם ג'יי אר הולדן כשיחזור מהחופשה בארצות הברית".

* לא ברור האם זהו ההפסד לברצלונה בגמר הפלייאוף או העובדה שמיצה עצמו בקבוצה, אבל דומה כאילו פבלו פריג'יוני מעוניין לעזוב את טאו ויטוריה. "אני רוצה להוכיח לעצמי שאני מסוגל לשחק גם בקבוצות אחרות", אמר היום הרכז הארגנטינאי הנפלא. "החוזה שלי בטאו הסתיים, ואני מקווה שאוכל להחליט על עתידי בעצמי", הוסיף פריג'יוני. לטאו יש אופציה להאריך את חוזהו של הרכז, שהעמיד העונה 9 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק.

* מאמן נבחרת קרואטיה, יסמין רפשה, פרסם היום (שישי) את הסגל המורחב שיפתח את האימונים לקראת אליפות אירופה. בין 24 השחקנים שזומנו נמצא גם ניקולה וויצ'יץ', שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב. קרואטיה תשחק בבית א' יחד עם ישראל, יוון ומקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully