וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל תשלם לשחקניה בונוס של 10 מיליון יורו

למרות הירידה לליגת המשנה והיכולת המאכזבת על כר הדשא, ישלם הבעלים של ניוקאסל, מייק אשלי, בונוסים בסך 10 מיליון יורו לשחקניו

העונה האחרונה היתה אחת העצובות והגרועות ביותר בהיסטוריה של ניוקאסל. חילופי מאמנים, משיח שהתברר כמאמן בינוני ולבסוף ירידה לליגת המשנה אחרי 18 שנה, את הכל אפשר לזקוף כנגד המועדון הגדול מצפון מזרח אנגליה. אלא שאם הבעיות על הדשא לא מספיקות, ניוקאסל נמצאת במצב כלכלי נורא ואיום, כשמלבד חובות גדולים והעובדה שאף אחד לא מעוניין לרכוש את המועדון, הקבוצה עדיין צריכה לעמוד במשכורות מופרכות לשחקנים כגון מייקל אואן ומארק וידוקה, שמקבלים משכורת משותפת של כ-180 אלף ליש"ט כל שבוע.

היום (שישי) פרסמה התקשורת האנגלית כי המצב, שעד עתה היה פשוט אנוש, כעת נהיה גם מעט אירוני. מתברר כי לחלק משחקני הקבוצה ישנו סעיף בחוזה המחייב את המועדון לשלם להם בונוסים בסיום העונה, בלי קשר להישגי הקבוצה. כך יוצא שוידוקה ואואן, למשל, יקבלו בסיום החודש בונוס של 400 אלף יורו - ובלי קשר, הם צפויים לעזוב ללא תמורה בחודשיים הקרובים. שחקנים רבים נוספים במועדון יקבלו סכומים מעט נמוכים יותר, אך התקשורת באנגליה העריכה כי הבעלים של המגפייז, מייק אשלי, צפוי להוציא 10 מיליון יורו מכיסו שיתפקדו כבונוסים לשחקניו, שהורידו את המועדון ליגה תוך הצגת כדורגל נוראי.

ואם כל זה לא מספיק, הרי שלחלק משחקני המועדון חוזה שצומח בסיום כל עונה, כך שבשנה הבאה, בליגת המשנה, יקבלו חלק מהשחקנים שיישארו במועדון משכורת גבוהה יותר. מדובר בסממן נוסף של קבוצה שלא ראתה את עצמה כקבוצת תחתית. בזמן שסטוק, האל ובירמינגהאם הקפידו להכניס סעיפים שיקצצו במשכורת השחקנים במקרה של ירידה (בדרך כלל עד 30 אחוז), בניוקאסל עשו בדיוק את ההיפך. בתוך כך, מייק אשלי ממשיך לחפש בעלים חדשים למועדון, ולאחר שפיטר 120 אנשי צוות, הוא עדיין מתקשה למצוא רוכש עתידי שיהיה מוכן לשלם את המחיר בו נקב אשלי - 100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully