וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד שייכת לברצלונה

גם קבוצת הכדורסל של המועדון הקטלאני השלימה זכייה באליפות עם 77:90 על טאו ויטוריה ו-1:3 בסדרת הגמר. נבארו נבחר ל-MVP של הסדרה

הליגה הטובה באירופה הוכיחה גם השנה את נכונות התיאוריה המפורסמת של אלון מזרחי על ההבדל בין ספרד לאירופה כשהמשיכה לשחק הרבה אחרי ששאר הליגות ביבשת הסתיימו, אבל הערב (חמישי) גם בספרד התפנו להכתיר אלופה, כשברצלונה חגגה את האליפות ה-15 בתולדותיה עם ניצחון ביתי 77:90 על טאו ויטוריה, שסגר את סדרת הגמר על 1:3 לקטלאנים.

בארסה השלימה שנה חלומית למועדון אחרי הטרבל של קבוצת הכדורגל, והחזירה לעצמה את הכתר הספרדי לראשונה מאז 2004. הקבוצה של צ'אבי פאסקוול אירחה את אלופת השנה שעברה בפלאו בלאוגרנה ועלתה נחושה מן הפתיחה.

חואן קרלוס נבארו, המלך של קטלוניה שחזר בתחילת העונה למכורתו אחרי שנה אחת ב-NBA, הוביל את ההסתערות בסדרת צליפות אופייניות והמקומיים הוליכו 18:27 בסיום הרבע הראשון. איגור ראקוצ'ביץ' ניסה להושיע את טאו אבל עד ההפסקה הפער גדל ל-33:43, וברבע השלישי הגיעה הבריחה בהנהגתו של דייויד אנדרסן.

הקהל המקומי החל לחגוג כשהיתרון צמח ל-19 הפרש, וגם ניסיון קאמבק אחרון של טאו שהקטינה ל-66:58 בסיום הרבע השלישי, לא צלח בזכות דקות טובות של פראן ואסקז ברבע האחרון, בו שמרה בארסה על יתרון נוח וחגגה בסיום עם אוהדיה את התואר הנכסף. נבארו הוביל את האלופים הטריים עם 19 נקודות ונבחרת ל-MVP של הסדרה, ואסקז ואנדרסן הוסיפו 18 כל אחד וג'יאנלוקה באזילה צלף 17 משלו. ראקוצ'ביץ' סיים עם 20 למפסידים, טיאגו ספליטר ניסה עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully