וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו עד 21: אנגליה בחצי הגמר

קמפבל ומילנר כבשו לאנגלים בקרב הגדולות מול ספרד, וסידרו ניצחון 0:2. גרמניה עם 4 נקודות, אחרי ניצחון בתוצאה זהה על פינלנד החלשה

אחרי יום אחד של הפסקה, אליפות אירופה עד גיל 21 בשבדיה שבה הערב (חמישי) לפעילות עם משחקי בית ב'. במשחק המסקרן של הערב התעמתו ספרד ואנגליה, כשבסיום חגגו האנגלים עם ניצחון 0:2 והבטיחו את מקומם בחצי הגמר עם שש נקודות מלאות. לפני כן גברה גרמניה על פינלנד 0:2 והיא עם ארבע נקודות, לעומת אחת בלבד של ספרד, כשבמחזור הסיום ספרד תפגוש את פינלנד וגרמניה את אנגליה.

ספרד ואנגליה הצעירות פגשו אחת את השנייה לראשונה באליפות אירופה מאז גמר 1984 בו ניצחו האנגלים. ללא הבלם המורחק מייקל מנסיין הצליחו שחקניו של סטיוארט פירס להיות מסוכנים יותר, אך החמיצו הזדמנות אדירה בדקה ה-32. ג'יימס מילנגר, קשרה של אסטון וילה הוכשל ברחבה על ידי חאבי גרסיה וניגש בעצמו לבעוט את הפנדל, אך הכדור שלו נעצר על ידי סרחיו אסנחו המצוין.

בדקה ה-40 החליף פרייז'ר קמפבל את גבריאל אגבונלהור שנפצע, והחלוץ המוכשר שצפוי לעבור ממנצ'סטר יונייטד להאל היה האחראי לשער היתרון של אנגליה בדקה ה-67. שש דקות אחר כך הגיע השני, כשמילנר נקם באסנחו והכניע אותו לאחר בישול מצוין של מחליף נוסף, תיאו וולקוט. בהמשך קיבל מילנר כרטיס צהוב, ככל הנראה בצורה מכוונת, מה שאומר שהוא יחמיץ את המפגש חסר החשיבות מול גרמניה ויהיה מוכן לחצי הגמר.

מאמן נבחרת גרמניה, הורסט רובש, אמר לפני המשחק מול פינלנד כי "גם תיקו לא מתקבל על הדעת", אבל שחקניו נתקלו ביריבה עיקשת שתסכלה אותם במחצית ראשונה מאופסת. בדקה ה-59 הגיע השער הגרמני, כאשר מסוט אוזיל הגביה כדור חופשי לראשו של בנדיקט הוודס, ובלם שאלקה נגח מקרוב פנימה. שתי דקות אחר כך יצא אוזיל למתפרצת ואיפשר לחלוץ אשקן דז'אגה לגלגל מול שער חשוף ולקבוע 0:2 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully