וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח ברבע הגמר בדן בוש

הישראלי הפסיד 4:6, 6:4, 6:4 לריימון סלייטר ההולנדי (866 בעולם) ברבע הגמר בדן בוש. נדאל הפצוע הפסיד ליואיט במשחק ראווה

דודי סלע סיים הערב (חמישי) את דרכו בטורניר דן בוש שבהולנד (סך פרסים של 450 אלף יורו) כשהפסיד 4:6, 6:4, 6:4 לריימון סלייטר המקומי. סלייטר בן ה-31, שדורג בשיאו במקום ה-97 לפני כשש שנים, חזר רק לפני כחודשיים מפרישה בת שנה מהסבב וקיבל כרטיס חופשי לטורניר בו מככבים עד כה הטניסאים האלמוניים. סלייטר, המדורג כעת 866 בעולם, המשיך להפתיע גם מול סלע, המדורג 47 בעולם, שימשיך כעת לטורניר ווימבלדון שייפתח ביום שני הקרוב.

סלע עצר את ההתלהבות של ההולנדי והקהל המקומי במערכה הראשונה, במהלכה הציל ארבע נקודות שבירה והצליח לשבור בדיוק ברגע הנכון כדי לעלות ליתרון 4:5, ולהמשיך לניצחון 4:6 במערכה. גם במערכה השנייה שמרו השניים על ההגשות שלהם עד לשוויון 4:4, ואז היה זה דווקא סלייטר שהרים את רמת משחקו, החל להפגיז אייסים ודהר לניצחון 4:6 במערכה.

המומנטום ההולנדי נמשך בפתיחת המערכה השנייה כשסלייטר עלה ל-0:2 מהיר, ואחרי עוד משחקון הגשה חלק של ההולנדי עמדה התוצאה על 1:4 לזכותו. סלע חזר כל הדרך לפיגור של 5:4 בלבד, ואף השיג שלוש נקודות שבירה במשחקון העשירי, אבל סלייטר עשה את העבודה וניצח 4:6 במערכה ובמשחק כולו.

נדאל מתקשה להתאושש

הציפייה של עולם הטניס כולו לחזות בשחזור הגמר הבלתי נשכח של השנה שעברה בווימבלדון בין רפאל נדאל לרוג'ר פדרר עשויה שלא לצאת אל הפועל לאור מצבו הבריאותו של הספרדי.

המדורג ראשון בעולם עדיין לא החלים מהפציעה בברכיו, והיום הוא נראה רחוק מכשירות במשחק ראווה בלונדון בו הפסיד 6:4, 6:3 ללייטון יואיט. מאמנו ודודו, טוני נדאל, אמר לאחר המשחק: "רפא מתקשה לכופף את ברכיו, ונראה שהטיפולים הרבים שהוא עבר לא מספיקים".

מי שייעדר בוודאות מווימבלדון הוא גאל מונפיס, המדורג 14 בעולם, שפרש מהטורניר היוקרתי בגלל פציעה בשורש כף ידו. גם איבן ליוביצ'יץ' בספק לטורניר אחרי שמעד וסובב את קרסולו באופן חמור במשחק רבע גמר טורניר איסטבורן מול פאבריס סנטורו.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully