וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מקווה להתמודד בצמרת הכדורסל הישראלי"

18.6.2009 / 19:14

עוזרו של דייויד בלאט בדינמו מוסקבה בעונה החולפת, דן שמיר, חוזר לקווים של ליגת העל, וחתם בקבוצה מהשרון לשלוש שנים. אקוניס: "מדובר באחד מהמאמנים הטובים בארץ"

בני השרון מינתה הערב (חמישי) את דן שמיר למאמנה החדש. שמיר, ששימש בעונה החולפת כעוזרו של דייויד בלאט בדינמו מוסקבה אחרי שאימן בשנתיים הקודמות את הפועל ירושלים והוביל אותה לשתי זכיות בגביע המדינה, חתם לשלוש שנים ויחליף את אריאל בית הלחמי.

שמיר אמר לאחר מינויו: "זה כבוד גדול בשבילי לאמן את בני השרון, וכן הזדמנות לעבוד עם אנשים טובים שמבינים את התחום. אני מחכה לאתגרים עם הקבוצה ומקווה שנצליח לשחק כדורסל טוב, לקדם ולבנות שחקנים, ולהתמודד בצמרת של הכדורסל הישראלי".

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר: "אני מאד שמח שהצלחנו להביא את דן לקבוצה. מדובר באחד מהמאמנים הטובים בארץ, וכזה שאנחנו רואים את עצמנו הולכים איתו תקופה ארוכה. לדן יש כבר ניסיון שלהרבה מאמנים אין, הוא מאמן שהביא תארים בכל אחת מהשנים שלו כמאמן ראשי בארץ ומאמן שהיה בכל המעמדים החשובים בכדורסל הישראלי דרך קבע".

בני השרון סומנה בתחילת העונה שעברה כאחת הקבוצות שעשויה להתמודד על האליפות כשהציגה סגל איכותי ומבטיח, אבל אחרי סדרת פציעות ופתיחת עונה גרועה עזב המאמן משה ויינקרנץ לאחר שני מחזורי ליגה בלבד. אריאל בית הלחמי החליפו וסחף את הקבוצה לרצף ניצחונות, אך הקבוצה חזרה לקרטע באמצע הסיבוב השני, והודחה ברבע גמר הפלייאוף כשהפסידה 3:1 למכבי חיפה, על אף שניצחה את המשחק הראשון ברוממה.

לקראת העונה הקרובה צפויה הקבוצה לעשות מאמצים על מנת להשאיר את הקפטן מאיר טפירו שסיים חוזה, ואת הגארד ארז כץ. השניים מבוקשים במספר קבוצות נוספות כך שלא ברור האם ישארו. שישה משחקני הסגל הנוכחי - קוקי בלצ'ר, שון ג'יימס, אוגונה אוניקווה, אורי יצחקי, בן רייס ואלעד הופמן - חתומים לעונה נוספת, ובנוסף יחזור האמין קווינטנס מהשאלה לעירוני קרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully