וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי: "רואה את הזהב"

הגולש הישראלי ממשיך להתקרב לזהב באליפות אירופה אחרי היום הרביעי, בו כיכב נמרוד משיח. נשים: דוידוביץ' טיפסה למקום השלישי

AP

צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: נעמה דרור.

השייט הישראלי שחר צוברי המשיך היום (חמישי) בדרך הנכונה לעבר זכייה במדליית הזהב באליפות אירופה אחרי שבתום יום השיוטים הרביעי שמר על המקום הראשון ועל פער של תשע נקודות מהמקום השני. לצוברי כעת 24 נקודות שליליות, תשע פחות מאיבן פסטור הספרדי.

צוברי סיים את שני השיוטים היום במקומות השביעי ולאחר מכן השמיני, אבל בכל אחת מהפעמים הקדים את ז'וליאן בנטום הצרפתי, שדלק אחריו, וידע לשמור על הפער. איבן פסטור הספרדי, שסיים את השיוט השביעי במקום הראשון ואת השמיני במקום השלישי, נמצא כעת במקום השני. בנטום ירד למקום השלישי.

יחד עם זאת, מי שכיכב היום בים היה נמרוד משיח, שניצח בשיוט השמיני ועוד לפני כן הקדים את צוברי במקום אחד בשיוט השביעי. היום המצוין של משיח סייע לו לעלות למקום החמישי בדירוג הכללי.

אצל הנשים רשמה מעיין דוידוביץ' יום מוצלח לאחר שהיא הצליחה לטפס למקום השלישי. השייטת הישראלית סיימה את השיוט השביעי במקום השישי ואת השמיני במקום העשירי והתוצאות שלה ושל יריבותיה, סייעו לה לעלות מקום אחד. לדוידוביץ' 35 נקודת שליליות, 19 יותר מבלנקה מאנקון המדורגת ראשונה ושתיים פחות מבריוני שואו הבריטית, איתה מסתמן מאבק איתנים על מדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully