וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו מציעה 3 מיליון יורו לעונה לנער בן 15

ילד הפלא הקרואטי, דריו סאריץ', נמצא חזק על הכוונת של הבאסקים. עוד בספרד: ריאל מדריד רוצה את בורוסיס ו-וליצ'קוביץ'

על פי פרסומים בקרואטיה מציעה טאו ויטוריה חוזה של 3 מיליון יורו לעונה לילד הפלא הקרואטי, דריו סאריץ'. הנער בן ה-15, 2.02 מטר, משחק בסיבנקה וההצעה של הקבוצה הבאסקית כוללת חוזה ל-8 שנים.

אביו של הילד, שחקן העבר פרדראג סאריץ', אמר: "גם ריאל מדריד הגישה הצעה, אבל טאו נראית כמי שיותר מעוניינת. הם שלחו לנו חוזה משודרג ואני חושב שזה עדיף לשחקן צעיר כמו דריו. דיברתי עם המאמן דושקו איבנוביץ' והוא אמר לי שהוא לא ראה את דריו, אבל שמע עליו ושהוא יעניק לו הזדמנויות בקבוצה הבוגרת בתוך שנה-שנתיים".

ועוד בספרד, אטורה מסינה כבר התחיל לעבוד במרץ בריאל מדריד והגיש לראשי המועדון רשימת שחקנים אותם הוא מעוניין לראות במדי קבוצתו החדשה בעונה הבאה. אחד מהמטרות שהציב המאמן האיטלקי הוא שחקנה הצעיר של פרטיזן בלגרד, נוביצה וליצ'קוביץ', שנבחר לשחקן הצעיר של השנה ביורוליג. הפורוורד, 2.05 מטר, קשור בחוזה לקבוצה הסרבית, אבל בחוזהו יש סעיף שחרור על סך 500 אלף יורו.

מלפפון נוסף שהוזכר היום (רביעי) כרצוי במועדון הספרדי הוא סנטר נבחרת יוון ואולימפיאקוס, יואניס בורוסיס, שהצטיין בעונה החולפת ורשם ממוצעים של 12.5 ו-7.4 ריבאונדים ביורוליג. אולימפיאקוס הציעה לו לאחרונה חוזה במסגרתו הוא ירוויח 1.2 מיליון יורו לעונה בשנתיים הקרובות, אך הסנטר דרש שני מיליון. יחד עם זאת, בורוסיס עדיין ממתין להתפתחויות מכיוון ה-NBA.

שמות נוספים שהוזכרו לאחרונה כמועמדים להגיע לריאל מדריד הם רדוסלאב נסטרוביץ', רימאס קאוקינאס ולזארוס פפאדופולוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully