וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו פתח במו"מ עם ברצלונה

ראשי ברצלונה נפגשו עם סוכנו של חבייר מסצ'ראנו ודנו בתנאיו האישיים ויהיו מוכנים לשלם 20 מיליון ליש"ט. ארבלואה בדרך לריאל מדריד

בעוד פלורנטינו פרז ממשיך לשבור את השוק ולהציע סכומים, יש שיאמרו מופרזים, על כוכבי היבשת, ברצלונה הייתה עד כה שקטה בחלון ההעברות. כעת, הקטלאנים מעלים הילוך, לפחות בכל הקשור לחבייר מסצ'ראנו, הקשר האחורי הארגנטינאי של ליברפול.

סוכנו של השחקן, וויליאם טאמר, נפגש אתמול (רביעי) עם ראשי ברצלונה לדון בהעברה, כך דווח ב"גרדיאן" ובמספר כלי תקשורת באנגליה. הצדדים דנו בתנאיו האישיים של השחקן על מנת לקדם את ההעברה. כזכור, רפא בניטז התבטא לאחרונה כי: "למסצ'ראנו אין מחיר. לא נמכור גם ב-40 או 50 מיליון ליש"ט". יחד עם זאת, טאמר מעריך כי העסקה ברת ביצוע.

באנגליה מעריכים שברצלונה תציע 20 מיליון ליש"ט. בניטז חייב למכור שחקנים על מנת שיוכל להחתים את אחד השמות הגדולים בהם הוא מעוניין, דויד סילבה למשל. כעת, הצהרותיו של בניטז עומדות למבחן.

עוד שחקן שנמצא בדרך מאנפילד ללה ליגה הוא ארבלו ארבולאה. המגן הספרדי הביע את רצונו לשוב למולדתו וככל הנראה הוא יצטרף ל"קבוצת פלורן" בברנבאו תמורת 8 מיליון ליש"ט. ליברפול כבר החתימה את מגן ימני לעונה הבאה - את גלן ג'ונסון מפורטסמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully