וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ואספניול סיכמו על העברת בן סהר

חלוץ נבחרת ישראל סיים את דרכו בצ'לסי, שהסכימה למכור אותו לקבוצה הספרדית תמורת מיליון יורו. סהר כבר סיכם את תנאיו וצפוי לחתום על חוזה לארבע שנים בשבוע הבא

צ'לסי ואספניול סיכמו אתמול (רביעי) את תנאי מכירתו של בן סהר מהקבוצה האנגלית לזו הספרדית. חלוץ נבחרת ישראל כבר סיכם את תנאיו בקבוצה מהעיר ברצלונה וכעת כל שנותר הוא חתימה שלו על החוזה. בשבוע הבא צפוי סהר להמריא כדי לחתום וההעברה תהפוך לרשמית.

על פי דיווחים בספרד הבוקר (חמישי), אספניול תשלם לצ'לסי מיליון יורו בשני תשלומים ואילו סהר יזכה לחוזה לארבע שנים. אספניול תודיע רשמית על צירופו של השחקן בשעות הקרובות.

סוכנו, רונן קצב, אישר את הדברים לוואלה! ספורט כשאמר: "בין צ'לסי ואספניול הושג סיכום וסהר בדרך לספרד. מעבר לכך, אין טעם להיכנס לפרטים בשלב זה עד החתימה". אספניול, שהתרשמה מביצועיו של סהר, תהנה מכך שלחלוץ דרכון פולני והוא לא ייחשב לזר בליגה הספרדית, מה ששימש כשיקול מרכזי ברכישה.

"ספורט" הקטלאני התייחס בהרחבה להגעתו של סהר וציין כי לחלוץ היו שבע הצעות, ביניהן ממספר קבוצות בפרמיירליג, אך סהר רצה "לשנות אווירה" וצ'לסי העדיפה למכור לקבוצה מחוץ לאנגליה. בכתבה של "ספורט" מכונה סהר: "סהר הוא יהלום לא מלוטש, שעדיין לא פרץ", ונטען כי הוא יכול להיות מחליף מצוין לראול טאמודו, שעשוי לעזוב.

סהר נמכר לצ'לסי מהפועל תל אביב בסוף מאי 2006, אבל לא הצליח למצוא בשנים שחלפו מאז את מקומו בקבוצה הלונדונית. בשנתיים האחרונות העביר תקופות של השאלה בקווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי ופורטסמות האנגליות ובחודשים האחרונים בדה חראפשחאפ ההולנדית. כעת מקווה החלוץ שיהיה בן 20 בעוד כחודשיים, למצוא מקום של קבע באספניול.

עם טאמודו, דה לה פנייה ולואיס גרסיה

אספניול בילתה בעונה החולפת חודשים ארוכים בתחתית הליגה הספרדית, אולם ניצלה מירידה בזכות פיניש נהדר בחודשיים האחרונים של העונה. את הקבוצה מאמן בלם הקבוצה ונבחרת ארגנטינה לשעבר, מאוריסיו פוצ'טינו, שהגיע בינואר ולמרות תוצאות לא טובות בתחילת דרכו, היה זה שהשאיר את הקבוצה בליגה.

סהר יחבור לשני שחקנים מצוינים בחוד של הקבוצה, ראול טאמודו ולואיס גרסיה, שניהם שחקני נבחרת ספרד לשעבר. שם מוכר ובולט נוסף שמשחק בקבוצה הוא איבן דה לה פנייה. יחד עם זאת, גם טאמודו וגם דה לה פנייה הוזכרו לאחרונה כמי שמעוניינים לעזוב את הקבוצה.

החלוץ הישראלי הוא לא שחקן הרכש הראשון שמגיע לקבוצה ולאחרנה חתם במדיה גם חואן ורדו מדפורטיבו לה קורוניה. עוד שחקן שנראה שנמצא בדרכו לקבוצה הוא קשר נבחרת יפן וסלטיק, שונסוקה נקאמורה. לאחרונה הוזכרו גם שמותיהם של רודריגו פאלאסיו וארנסטו צ'באנטון כמועמדים להגיע.

יחד עם זאת, הרכש הבולט של הקבוצה, אם ניתן לקרוא לזה כך, הוא המעבר שלה לאצטדיון החדיש Estadi RCDE, שצפוי להיחנך במשחק ידידות נגד ליברפול ב-2 באוגוסט השנה. אספניול תעבור אליו אחרי שנים ארוכות באצטדיון האולימפי במונז'ואיק, אותו מאוד לא אהבו הן השחקנים והן האוהדים בגלל המרחק הרב של היציעים מכר הדשא. האצטדיון החדש של אספניול מכיל 40 אלף מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully