וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מציגים: מצעד הגאווה

הלייקרס יצאו אל רחובות לוס אנג'לס כדי לחגוג עם מאות אלפי האוהדים את האליפות. בריאנט: "אפשר להרגיש את האנרגיה בעיר"

וידאו: רויטרס
עריכה: לירז ליבנה

הם חיכו לזה במשך שש שנים בלוס אנג'לס, וסוף סוף יכלו האוהדים המקומיים לצאת לרחובות ולהרגיש גאים בקבוצתם. הלייקרס, שזכו באליפות ה-15 שלהם, אחרי שגברו על האורלנדו מג'יק בגמר ה-NBA התפנו הערב (רביעי) להשוויץ בגביע הענק בו זכו בפני כל תושבי העיר. מאות אלפים שטפו את רחובות עיר המלאכים כדי לחגוג עם הקבוצה, שנסעה ברחובות העיר על גבי אוטובוס קומותיים מהסטייפלס סנטר, עד לקולוסיאום, שם הצטופפו כ-93 אלף איש.

2 מיליון דולר על מסיבה?

גודל המסיבה לא היה ברור בתחילה, כיוון שעיריית לוס אנג'לס נמצאת בגירעון של כחצי מיליארד דולר, והתהלוכה, שעלותה היתה כ-2 מיליון דולרים, הכעיסה רבים בעיר. לבסוף נכנסו מספר משקיעים פרטיים, והצילו את המצב, בעוד הלייקרס עצמם נאלצו לשלם על חלק מההוצאות. המשטרה נערכה בכוחות גדולים כדי למנוע התפרעויות, כפי שהיו בערב הניצחון של הקבוצה, אז נעצרו 18 אנשים. הפעם לעומת זאת, לא נרשמו אירועים מיוחדים, והצופים שהתגודדו מסביב ראו את אליליהם, בעוד קובי בריאנט הניף אל מול ההמון הצוהל את הגביע ואת גביע ה-MVP של סדרת הגמר בו זכה.

בריאנט היה כצפוי הכוכב של המסיבה, וקיבל שלל קריאות "MVP" מהקהל. כוכב הלייקרס הנרגש עלה אל הבמה ואמר לאוהדים: "התואר הזה חשוב לנו יותר כי עברנו כל כך הרבה שנים שחורות. אפשר ממש להרגיש את האנרגיה בעיר". והאנרגיה אכן היתה מעל ומעבר. "תודה על התמיכה", אמר הגארד הותיק, ואולי האיש שרשום יותר מכל על הניצחון שהוביל את הלייקרס לאליפות, דרק פישר. "אנחנו אוהבים אתכם. קדימה לייקרס!".

"אנחנו מאוד גאים בקבוצה", אמר ראש עיריית לוס אנג'לס, אנטוניו וילראיגוסה, "במיוחד בשעה כזאת, כש-21 אלף אנשים איבדו את מקום עבודתם. זה חשוב עבורנו לחגוג את היום הנהדר הזה". ראש העיר המשיך ואמר: "זה לא רק ניצחון בשביל הלייקרס, אלא בשביל כל האנשים שקשורים לקבוצה. זה ניצחון עבורנו, האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully