וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקהייל פוטר ממינסוטה

מי שהיה הג'נרל מנג'ר של המועדון במשך שנים רבות ועבר לתפקיד המאמן, לא ימשיך בעונה הבאה. פורוורד הטימברוולבס, קווין לאב: "יום עצוב"

אוהדי הטימברוולבס יכולים לנשום לרווחה: אחרי 15 עונות, קווין מקהייל עוזב את המועדון. הפורוורד האגדי של הסלטיקס, שהפך לג'נרל מנג'ר של מיניסוטה הפך במרוצת השנים לאחת הדמויות המושמצות בליגה הטובה בעולם. "פשוט הרגשתי שזה היה הזמן לקבל את ההחלטה", אמר דייויד קאן, נשיא לענייני כדורסל במועדון. "קווין עשה כמה דברים מדהימים עבור המועדון הזה. הוא לקח את הקבוצה אל גמר המערב, והפך אותה לקבוצת פלייאוף".

מקהייל אמנם היה זה שבחר בדראפט את קווין גארנט היישר מהתיכון, אבל מאז בטימברוולבס לא ראו ניצחונות רבים, והמועדון דישדש במשך זמן רב, כשמקהייל עצמו מבצע מספר בחירות תמוהות בדראפט, והחתמת שחקנים על חוזים גבוהים מכדי שמגיע להם. בדצמבר 2008 החליף מקהייל את רנדי וויטמן, ומאז רשם המועדון מאזן חלש במיוחד של 105:38. הערב (רביעי) נודע כי הוא לא ימשיך כמאמן בעונה הבאה.

הסימנים הראשוניים הגיעו דווקא מאחד משחקני הקבוצה, קווין לאב, שכתב בטוויטר שלו כי: "היום הוא יום עצוב. קווין מקהייל לא יחזור לאמן בעונה הקרובה". למרות המאזן החלש של מקהייל, עושה רושם שלפחות לפי השחקנים, זהו אינו מאורע שמח. "קווין מקהייל הוא מאמן נהדר", אמר פורווד הטימברוולבס, מארק מאדסן. "אני מעט מופתע מהחדשות, וקיוויתי לשחק אצלו בעונה הקרובה. אני משער שזה לא הולך לקרות עכשיו". עדיין לא ברור מי יהיה זה שיחליף את מקהייל מאחורי הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully