וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט קבע 9.77 שניות באוסטרובה

הפנומן הג'מייקני שרף את המסלול בתחרות בצ'כיה ועצר את השעון על תוצאה מעולה שאותתה על הכושר בו הוא נמצא כבר בתחילת העונה

יוסאין בולט סיפק הערב (רביעי) עוד חוויה נהדרת לחובבי האתלטיקה כשחרך את המסלול בתחרות באוסטרובה שבצ'כיה וניצח בריצה ל-100 מטר עם תוצאה נהדרת של 9.77 שניות, שלא הוכרה כתוצאת השנה בעולם רק בגלל רוח גבית גבוהה במעט מהמותר, הרחק לפני קרייג פיקרינג הבריטי, שקבע 10.08 שניות.

אחרי שפתח רשמית את עונת התחרויות שלו בטורונטו שם קבע 10.00 שניות למרות הגשם הכבד וויתר על התחרות הראשונה בסבב הגולדן ליג בברלין, נכנס הפנומן הג'מייקני לעניינים בתחרות בצ'כיה, שמארגניה הבטיחו לו 100 אלף דולרים במידה וישבור את שיא העולם שלו מאולימפיאדת בייג'ינג, העומד כזכור על 9.69 שניות. בולט אומנם לא שבר את השיא, אבל נראה חד ומוכן לקראת המשך העונה.

השם הגדול השני באוסטרובה היה דיירון רובלס, האלוף האולימפי ב-110 מ' משוכות. הקובני המצוין רשם את תוצאת השנה בעולם עם 13.04 שניות, תוצאה שמהווה רק חימום קליל לקראת המשך העונה שלו. מישל פרי, אלופת העולם ב-100 משוכות, סיימה רק שנייה עם 12.86 שניות, שבע מאיות אחרי הג'מייקנית הוותיקה דלורין אניס לונדון שקבעה 12.79 שניות.

בלנקה ולאסיץ', שאיבדה בתחילת השבוע את הסיכוי לזכות במיליון הדולר בסבב הגולדן ליג כשהפסידה בברלין, הייתה קרובה לאכזבה נוספת כשפסלה פעמיים בגובה נמוך עבורה, 2.00 מ', אבל עברה בניסיון השלישי וניצחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully