וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: ספרד ניצחה את עירק 0:1

נבחרת ספרד שיחקה בהילוך שני נגד עירק, הסתפקה ב-0:1 ועלתה לחצי גמר גביע הקונפדרציות. וייה כבש. דרום אפריקה - ניו זילנד 0:2

זה היה צפוי ואף אדם שפוי לא היה מהמר נגד האפשרות הזו, אבל נבחרת ספרד עלתה הערב (רביעי) בקלות לחצי גמר גביע הקונפדרציות אחרי ניצחון 0:1 על עירק שהושג למרות שאלופת אירופה שיחקה בהילוך שני. עבור ספרד היה זה ניצחונה ה-14 ברציפות במשחק בינלאומי והמשחק ה-34 ללא הפסד, אחד פחות מהשיא העולמי של ברזיל.

אחרי ה-0:5 הקליל נגד ניו זילנד, ויסנטה דל בוסקה ערך כמה שינויים בהרכב, אבל ללא קשר, במחצית הראשונה ספרד נראתה הרבה פחות נחושה ואולי אף מעט עייפה. העירקים רצו קודם כל לא להיות מובסים, אבל כשגילו שהם נתקלו ביריבה שלא נמצאת בשיאה היום, הם גם העזו לצאת קדימה ומדי פעם לנסות לסכן את איקר קסיאס.

במחצית השנייה זה כבר החל להיראות יותר טוב מבחינת אלופת אירופה ואחרי נגיחה של דויד וייה לידיים של השוער העירקי ממצב נוח, החלוץ המחוזר כבר מצא את הרשת בדקה ה-54, שוב בנגיחה ואחרי הגבהה מצוינת של חואן קאפדוילה, שערו ה-30 של וייה במדים הלאומיים. ספרד המשיכה לתקוף ולסכן את השער, הציגה כמה מהלכים יפים נוספים, אבל לא מצאה את הרשת פעם שנייה והסתפקה בניצחון קטן ובעלייה צפויה לחצי הגמר.

במשחק השני של היום ניצחה דרום אפריקה את ניו זילנד החלשה 0:2. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-20 כשמהלך קבוצתי נאה הסתיים בבישול של טשפו מסיללה לברנארד פארקר, שבעט פנימה מתוך הרחבה. בישול של שחקן מכבי חיפה לשחקן מבוקש במכבי חיפה ויתרון למארחת הטורניר. פארקר הכפיל את התוצאה בדקה ה-51 מעוד בישול של מסיללה ולמעשה חתם אותה ודרום אפריקה עלתה לארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully