וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: המסע של יונייטד יתחיל מול ברמינגהאם

הגרלת הפרמיירליג קבעה כי מנצ'סטר יונייטד תשחק במחזור הראשון בבית מול ברמינגהאם. טוטנהאם תארח את ליברפול, אברטון את ארסנל

מנצ'סטר יונייטד תחל בעונה הבאה את מסעה להגנה על תואר אלופת הפרמיירליג במשחק ביתי מול העולה החדשה בירמנינגהאם, כך נקבע היום (רביעי) בהגרלת משחקי הליגה האנגלית.

משחקו הראשון של קרלו אנצ'לוטי כמאמן צ'לסי יהיה בסטמפורד ברידג' מול האל סיטי, כשהמחזור הראשון, שייערך ב-15 באוגוסט גם יפגיש בין ארסנל לאברטון בגודיסון פארק ובין ליברפול לטוטנהאם בווייט הארט ליין.

מנצ'סטר יונייטד תחכה רק עד סוף החודש בטרם תפגוש את אחת מארבע הגדולות: ב-29 באוגוסט (במחזור הרביעי) היא תארח את ארסנל באולד טראפורד, אותה תפגוש באיצטדיון האמירויות ב-30 בינואר. האלופה תצא לאנפילד למפגש מול ליברפול סגניתה ב-24 באוקטובר (במחזור העשירי), כשהגומלין ייערך במנצ'סטר ב-20 במארס.

צ'לסי תהיה האחרונה מבין ארבע הגדולות שתפגוש את האלופה, כשתארח את היונייטד ב-7 בנובמבר (במחזור ה-12) בסטמפורד ברידג', ותתארח אצל האדומים ב-3 באפריל. ליברפול תתארח בסטמפורד ברידג' ב-3 באוקטובר (במחזור השביעי), הגומלין ב-1 במאי.

כזכור, בשנה שעברה יונייטד זכתה לארח כמה משחקים מכריעים בסיבוב השני, ורפא בניטז יתעניין לשמוע כי בעונה הבאה היא תתארח בסיבוב השני אצל יריבתה העירונית סיטי (17 באפריל) ואצל ארסנל (30 בינואר), אך כאמור תארח את צ'לסי (3 באפריל) ואת ליברפול (20 במארס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully