וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדיר וקוקיה על הכוונת של הפועל ירושלים

17.6.2009 / 9:57

במלחה רוצים את הפורוורד של גלבוע/גליל, בו מגלה עניין גם קבוצה מצרפת. גם רות'בארט על הכוונת של גודס, כל הזרים צפויים לעזוב

הפועל ירושלים מאיצה את בניית סגל הקבוצה לעונה הבאה, כשהמועמד המוביל לחיזוק הקו הקדמי של הקבוצה הוא פורוורד הפועל גלבוע/גליל עליון אלישי כדיר. במלחה רוצים לראות את כדיר בשורותיהם, כשגם מכבי חיפה מעוניינת בשחקן, אך בשלב זה לא פתחה בשיחות על צירופו. במידה שכדיר יגיע לסיכום עם ירושלים, לגלבוע/גליל יש זכות להשוות כל הצעה, כך שעדיין יש סיכוי מסוים שכדיר יישאר בשורותיה. כדיר רשם במהלך העונה הסדירה ממוצע של 8.5 נקודות ו-4.7 ריבאונדים במדי גלבוע/גליל.

בכדיר (22, 2.02 מ'), המחזיק באזרחות צרפתית, מגלה עניין גם קבוצה מהליגה הצרפתית, כך שהאפשרות לצאת ולשחק בליגה זרה עומדת בעינה. אם ירושלים לא תצליח לסכם עם כדיר, שני המועמדים הבולטים לקבוצה הם סנטר עירוני נהריה רוברט רות'בארט ופורוורד הפועל חולון אורי קוקיה. רות'בארט, שקיבל פניה מצד ירושלים יגיע לקבוצה אך ורק אם כדיר לא יגיע, ואילו קוקיה עשוי להצטרף לאדומים ללא קשר להחתמת כדיר. בימים הקרובים ינסו בירושלים לסגור את כל הקצוות הנוגעים בשלושת שחקנים אלה.

בירושלים החלו לבחון אפשרות להחתים שחקנים זרים, אך העדיפות היא קודם כל לסגור את סגל הישראלים. כל זרי הקבוצה בעונה החולפת לא צפויים להמשיך בעונה הקרובה. גם טורין פרנסיס, שלקבוצה יש אופציית המשך לגביו, צפוי לקבל בימים הקרובים כי בירושלים מוותרים על המשך הדרך המשותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully