וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה מתקרבת לאליפות

הקטאלונים הביסו את טאו ויטוריה 67:85 ועלו ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף. סיינה זכתה באליפות איטליה אחרי 47:82 מדהים על מילאנו

סדרת גמר הפלייאוף הספרדי נמשכה הערב (שלישי) במשחק השלישי בין טאו ויטוריה וברצלונה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהתוצאה ביניהן 1:1, ואחרי 40 דקות גדולות של הקטאלונים הם עלו ל-1:2 בגמר, ועשו צעד משמעותי אל עבר האליפות הנחשקת.

אחרי רבע ראשון צמוד פתחה ברצלונה פער במהלך הרבע השני, וירדה למחצית ביתרון 33:40. המארחת המשיכה להגדיל את הפער גם ברבע השלישי, וכל נסיון קאמבק של טאו נתקל בהגנה מעולה של הקטאלונים, שניצלו את הרבע הרביעי על מנת לעבות את היתרון ואף להגדילו. זה נגמר ב-67:85 גדול לזכות ברצלונה, שרחוקה כעת 40 דקות מהאליפות. בארסה קיבלה 19 נקודות מארסן איליאסובה וג'ינאלוקה באסילה, כשנבארו ואנדרסן הוסיפו 10 כ"א. מהעבר השני סבלה טאו מערב חלש של רוב שחקניה, כשהקלעי הבולט היה פבלו פריג'יוני עם 12 בלבד. וידאל הוסיף 11 וראקוצ'ביץ' 10.

איטליה: סיינה זכתה באליפות

גם באיטליה שוחקה לה הערב סדרת הגמר, אלא שבניגוד לספרד - באיטליה ישנה רק קבוצה אחת בפלייאוף הזה בכלל, ובסדרת הגמר בפרט. קוראים לה סיינה, והערב היא הוכיחה מדוע היא הקבוצה הטובה במדינה, מדוע היא האלופה בשנים האחרונות, ומדוע היא שמרה על התואר גם העונה. במצב של 0:3 בסדרת הגמר מול ארמאני מילאנו עלו הערב שחקניו של סימונה פיאנג'יאני בידיעה שניצחון נוסף יביא להם את התואר, והם עשו את זה - ובסטייל.

הרבע הראשון היה אחד המוחצים והמדהימים של סיינה העונה. האלופה, שלא הפסידה ולו משחק אחד בפלייאוף, סיימה את עשר הדקות הראשונות ביתרון 9:32 מפלצתי ומדהים, ולמעשה לא עצרה כדי להביט אחורה ולו לרגע אחד. שלושת הרבעים הבאים היו גארבג' טיים אחד ארוך, ורק שריקת השופט גאלה את המילאנזים החביבים מייסוריהם. זה הסתיים ב-47:82 מפחיד, 0:4 בסדרה, ותואר אליפות נוסף לסיינה. קשישטוף לברינוביץ' הוביל 4 שחקנים בדאבל פיגרס עם 15, כשרומיין סאטו הוסיף 14 משלו. מהעבר השני, היה דייויד הוקינס (13) היחיד שקלע בספרות כפולות עבור מילאנו המסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully