וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה הצעירה מחצה את בלארוס באליפות אירופה

הנבחרת המארחת לא נלחצה מהפיגור והביסה את יריבתה 1:5, כשהחלוץ מרכוס ברג מבקיע שלושער. 0:0 מאכזב בין איטליה וסרביה

אליפות אירופה לנבחרות צעירות ציינה הערב (שלישי) את יומה השני, כאשר המארחת שבדיה נכנסה למעגל המשחקים, הלחיצה קצת את אוהדיה כשנקלעה לפיגור, אך בסופו של דבר מחצה את נבחרת בלארוס בתוצאה 1:5. במשחק השני בבית נפרדו איטליה וסרביה בתיקו 0:0, שמאכזב בעיקר את האיטלקים.

שבדיה - בלארוס 1:5

המארחת, שמקווה לחקות את הולנד (הראשונה שזכתה בטורניר כמארחת, לפני שנתיים), נקלעה לפיגור בדקה ה-33, כשסרגיי קיסליאק שלח טיל אדיר מ-30 מטרים לחיבורי הקורות של יוהאן דהלין. דקה אחת חלפה, ורסמוס אלם בעט כדור שפגע באלכסנדר מרטינוביץ' הבלארוסי ונכנס. בדקה ה-38 הושלם המהפך עם מבצע אישי של מרכוס ברג הנהדר, וחלוץ כרונינגן נעץ גם את השלישי דקה לתום המחצית, כשירה מהאוויר אחרי בישול מצוין של אולה טויבונן.

במחצית השנייה נפסל שער חוקי של טויבונן, אבל ברג לא נתן לזה להפריע להצגה הפרטית שלו והשלים שלושער בדקה ה-81. את אקורד הסיום הפנטסטי העניק לשבדים בדקה ה-89 גוסטב סבנסון, שהפציץ לחיבורים ממרחק, במהלך שיתחרה עם הכיבוש הבלארוסי מהפתיחה על תואר שער הטורניר. התחלה מרשימה לנבחרת המארחת, שמספר שחקנים שלה יהיו שם גם כדי לפגוש את נבחרת ישראל הצעירה במוקדמות יורו 2011.

איטליה - סרביה 0:0

הנבחרת המצליחה ביותר באליפויות אירופה עד גיל 21 (חמש זכיות בין 1992 ל-2004), קיוותה להשיג נקמה מול סרביה שהפתיעה אותה עם ניצחון 0:1 בטורניר בהולנד לפני שנתיים ומשם המשיכה עד שנעצרה בגמר על ידי המארחת. אלא ששחקניו של פיירלואיג'י קזיראגי, שחלפו על פני נבחרת ישראל במפגשי הפלייאוף, פשוט לא מצאו את הנוסחה לפצח את העורף הסרבי המעובה.

במחצית הראשונה שלחו האיטלקים, בראשות סבסטיאן ג'ובינקו ומריו באלוטלי, לפחות עשר בעיטות למסגרת, אך נתקלו ביום מצוין של זליקו ברקיץ' בשערה של סרביה. השליטה האיטלקית נמשכה במחצית השנייה, אבל ב-20 הדקות האחרונות התעוררה סרביה והחמיצה שני מצבים קורצים לגנוב את המשחק בדיוק כפי שעשתה ב-2007. ראשון היה זה ננאד טומוביץ' (73) שסחט הצלה גדולה מהשוער אנדראה קונסילי, ודקה לאחר מכן גויקו קצ'אר שלח כדור לקורה אחרי מספרת נהדרת. זה היה הכי קרוב לשער משתי נבחרות כשרוניות שלפחות במשחק הראשון לא עמדו בציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully