וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לרבע הגמר בדן-בוש

הטניסאי הישראלי הבכיר השיג ניצחון נאה 4:6, 3:6 על איגור קוניצין. הראל לוי הודח מסיבוב המוקדמות השני של ווימבלדון אחרי הפסד למאליס

הסיבוב השני של טורניר דן בוש שבהולנד (סך פרסים: 450 אלף יורו) נמשך היום, ומהזווית הישראלית קיבלנו יכולת נהדרת של דודי סלע אל מול איגור קוניצין הרוסי (39) בעולם. השניים אמנם משתתפים יחדיו בטורניר הזוגות, אך הפעם היה רק מנצח אחד, וקוראים לו דודי סלע.

הפתיחה של הישראלי היתה מצוינת. סלע הציל ארבע נקודות שבירה של קוניצין, שבר בעצמו בהזדמנות היחידה אותה השיג, ולמרות אחוזי הגשה ראשונה טובים של הרוסי, הצליח לנצח 4:6. את המערכה השניה פתח סלע קצת פחות טוב, אלא שבמצב של 2:3 לזכות קוניצין ביצע הישראלי מהפך נהדר, ועלה ל-3:5. קוניצין, שלא הצליח לנצל ולו נקודת שבירה אחת מתוך ה-10 שלו במשחק, לא יכל על היכולת המצוינת של סלע, והישראלי סיים משחק נהדר עם שבירה נוספת על מנת לנצח 3:6 במערכה השניה, ולהעפיל לרבע הגמר, שם יפגוש את המנצח בין ריימון סלויטר ומרכוס בגדאטיס המרשים.

זה בלי ספק לא היה היום של המודרגים הראשונים בטורניר. תחילה היה זה טומי רוברדו, המדורג שני בטורניר, במשחק השלמה מהסיבוב הראשון, שהפסיד 7:5, 6:2 למרכוס בגדאטיס והודח. לאחר מכן עלה המדורג ראשון בטורניר, פרננדו ורדסקו למשחקו נגד בנג'מין בקר הגרמני, והופתע גם הוא, 7:5, 7:6.

לוי הודח ממוקדמות ווימבלדון

חלומו של הראל לוי להעפיל לווימבלדון הגיע היום (שלישי) לסיומו, לאחר שהטנסיאי הישראלי נכנע לשאבייר מאליס הבלגי בסיבוב המוקדמות השני של טורניר הדשא היוקרתי. כזכור, אמש ניצח לוי בשלוש מערכות את כריס גוצ'יוני האוסטרלי, אלא שהפעם, מול המדורג 172 בעולם, שבשיאו זכה לחוות את המקום ה-19 בעולם, זה כבר היה סיפור אחר לגמרי.

המערכה הראשונה הלכה לחלוטין עם מאליס, ששבר את לוי פעם אחר פעם וניצח 0:6 חלק. הישראלי השתפר במהלך המערכה השניה, והצליח לכפות מערכה שלישית ומכרעת עם ניצחון 3:6. אלא שאז הורגש יתרונו הטכני של הבלגי העדיף, שניצח 3:6 והעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי, שם יפגוש את המנצח בין פלאביו קיפולה ודניאל דה לה נאבה.

איסטבורן: הבכירות ממשיכות לעוף

בטורניר איסטבורן (סך פרסים: 600 אלף דולר) ממשיכות המדורגות הבכירות ליפול. אחרי שאנה איבנוביץ' היתה המדורגת בכירה הראשונה לעוף, חרף הפסד לנדיה פטרובה, הגיע היום (שלישי) התור של ילנה ינקוביץ' וסבטלנה קונזצובה לסיים את דרכן בטורניר ההכנה לווימבלדון. ינקוביץ', המדורגת שלישית בטורניר, הפסידה 7:6, 3:6 2:6 לאנה צ'קווטדזה הרוסית, ולאחר מכן האשימה את הרגליים, שבגדו בה. "השרירים שלי החלו לכאוב, לא נותרה לי אנרגיה", הסבירה הסרבית.

קוזנצובה, מחזיקת הטורניר עד היום ואלופת הרולאן גארוס הטרייה, הציגה יכולת נוראית נגד אלכסנדרה ווז'ניאק, ונכנעה לה 6:0, 6:3 אחרי 51 דקות בלבד. "אני יכולה לשחק על דשא, אני פשוט צריכה קצת זמן", הסבירה בסיום המדורגת שניה בטורניר את יכולתה המאכזבת. "אני לא כמו רובוט, שיכול להשתנות ממשטח למשטח תוך כמה ימים".

המשחק הפיקנטי של היום הפגיש את האחיות רדוונסקה, והציג לראווה את הפערים הגדולים בין השתיים. בסיום 59 דקות בלבד ניצחה אגניישקה, המדורגת שמינית בטורניר, 1:6, 1:6 את אחיותה, אורסולה, והעפילה לסיבוב השני. גם אמילי מורזמו, המדורגת רביעית בטורניר, תהיה שם, אחרי שניצחה 3:6, 6:1, 3:6 את ורה זבונרבה הרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully