וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעד סואץ-קרני חתמה באליצור נתניה

16.6.2009 / 19:12

קפטנית נבחרת ישראל, שעזרה לרמת השרון להחזיר את האליפות בעונה שעברה, מצאה בית חדש: "זה לא רק הכסף, אלא המעמד - אני שווה יותר"

אליצור מכבי נתניה הודיעה היום (שלישי) על החתמתה של קפטנית נבחרת ישראל ואלקטרה רמת השרון בעונה שעברה, ליעד סואץ-קרני (28, 1.85 מ'). רק בסוף השבוע האחרון הודיעה סואץ-קרני כי סיימה את דרכה ברמת השרון לאחר שזכתה באליפות. "אני לא יכולה להגיד שאני מרוצה מהדרך בה התייחסו אלי בסוף העונה, אבל אני מכבדת את רמת השרון. זה לא רק הכסף, אלא גם המעמד - אני שווה יותר", אמרה השחקנית.

סואץ-קרני גדלה בנוער של אבן יהודה והחלה את הקריירה ברעננה. לאחר מכן שיחקה ברמת השרון לפני שיצאה ל-4 שנים במכללת וילאנובה. לאחר מכן שיחקה שנתיים באירופה, כשאת העונה הראשונה החלה במדי קראקוב הפולינת וסיימה בניס הצרפתית. בעונה 2007-2008 שיחקה במדי פרובנס הצרפתית, ובעונה שעברה עזרה קרני להוביל את רמה"ש לאליפות אחרי 6 שנים, עם 7.8 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק. עד כה חתמו בנתניה, שסיימה בעונה שעברה במקום השביעי בטבלה, סואץ-קרני, טלי נוי, והילה קרני. ברמת השרון, מנגד, חתומות לעונה הבאה איילת כהן ונעמי קולודני, שמעמדה בקבוצה לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully