וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אברבנל שוחרר מבני יהודה

16.6.2009 / 18:49

השחקן הוותיק נפגש עם גיא לוזון, שמע שהוא לא נמצא בתוכניות וכעס: "הוא לא מסתדר עם אנשים דומיננטים לידו". אברבנל לא פוסל פרישה

מגן/קשר בני יהודה אלי אברבנל קיבל היום (שלישי) הודעה מהמאמן גיא לוזון לפיה הוא אינו נמצא בתוכניות לעונה הבאה. אברבנל בן ה-33 שיחק בשבע העונות האחרונות בשורות הזהובים. בעונה החולפת סבל מפציעה ממשוכת בברכו, בגללה החמיץ חלק נכבד מאוד מהמשחקים.

אברבנל היה המום כשקיבל את ההודעה ואמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד פגוע, אבל אני בן אדם חזק ולא חסר לי מה לעשות בחיים. אני לא כופה את עצמי בשום מקום על אף אחד ועל אחת כמה וכמה במקום שאני אוהב ומכבד. אני שבע שנים במועדון הזה, הוא יקר לי, עברתי פציעה ארוכה בשנה שעברה ובכל זאת עשיתי את כל המאמצים כדי שאוכל להיות מוכן לפתיחת האימונים".

אברבנל כועס מאוד על המאמן גיא לוזון עליו אמר: "הערכתי שקורים דברים בימים האחרונים ולכן אני זה שיזמתי פגישה דרך משה דמאיו וביקשתי עוד היום להיפגש עם לוזון. זה לא הפתיע אותי כי ידוע שגיא לא מסתדר עם אנשים דומיננטים לידו. אין לי אף טענה לאף אחד אחר במועדון. אני מאוד אוהב את חזי מגן ומשה דמאיו, את החברים לקבוצה וכמובן את האוהדים הנפלאים. מאחל לכולם בהצלחה".

אברבנל נשאל לגבי עתידו ואמר: "כרגע אני לא יודע שום דבר. פרישה מכדורגל? הכל יכול להיות, אני לא פוסל שום דבר. תן לי לעכל את מה שקרה ואז נקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully