וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינויו של בלינקו למאמן באקדמיה לכדורסל

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה את מינויו של מאמן נבחרת הקדטים לתפקיד מאמן ואחראי באקדמיה. בלינקו: "מצפה בכליון עיניים להתחיל"

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה היום (שלישי) את מינויו של מאמן נבחרת הקדטים של ישראל, רובי בלינקו, למאמן הראשון באקדמיה לכדורסל שבמכון וינגייט. בלינקו (47) מאמן כדורסל מ-1985 ואימן בין השאר בהפועל לב השרון, אליצור קרית אתא, מכבי ראש העין, מכבי רמת גן ועירוני אשקלון.

בנוסף, במהלך 12 שנים אימן בלינקו את קבוצות הנוער הבכירות בישראל, בהן מכבי נתניה, לב השרון ומכבי חדרה. השנה מאמן בלינקו את נבחרת הקדטים אשר מתכוננת למשחקי אליפות אירופה שתיערך בליטא בין ה-6 ל-16 באוגוסט.

האקדמיה לכדורסל תפתח את שעריה בשנת הלימודים הקרובה החל מחודש ספטמבר השנה. תפקידו של בלינקו מוגדר כמאמן והאחראי על ביצוע התוכניות המקצועיות השונות באקדמיה בשנתה הראשונה. התוכניות המקצועיות יורכבו בתיאום עם יורם חרוש, מנהל העל של הנבחרות הצעירות של ישראל. כל תנאי העסקתו של בלינקו סוכמו והחוזה עימו ייחתם בימים הקרובים.

מנהל העל של הנבחרות הצעירות באיגוד הכדורסל, יורם חרוש, סיפר: "בלינקו הוא מאמן שגדל מעבודה מאומצת וגידל שחקני נוער המשחקים כיום בצמרת הכדורסל בישראל. המעורבות והאכפתיות שלו בגידול וטיפוח הנוער יבואו לידי ביטוי בעבודתו של רובי בלינקו באקדמיה לכדורסל".

בלינקו אמר עם אישור המינוי: "אני מודה מאוד לראשי איגוד הכדורסל שנתנו בי את אמונם. אני רואה בתפקיד אתגר גדול לי כמאמן כדורסל ולאיגוד הכדורסל כמוביל פרויקט ייחודי ויוקרתי זה לראשונה בישראל. אני מצפה בכיליון עיניים להתחיל בעבודתי באקדמיה ואני מאחל הצלחה לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully