וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "ההשפעה האנגלית עושה לנו רק טוב"

לפני המשחק בקונפדרציות מול עירק (ד', 17:00, ספורט 2), ציין המאמן הספרדי את הערך המוסף של נציגי הפרמיירליג. דרא"פ תפגוש את ניו זילנד

אחרי הפסקה של יום אחד, גביע הקונפדרציות בדרום אפריקה יחזור מחר (רביעי) לפעילות עם צמד משחקים במחזור השני של בית א'. במשחק המוקדם תפגוש אלופת אירופה ספרד את נבחרת עירק, ולאחר מכן תנסה דרום אפריקה הלחוצה להשיג ניצחון ראשון על חשבון ניו זילנד החלשה.

ספרד - עירק (17:00, ספורט 2)

אחרי הכניסה החלקה לטורניר עם ה-0:5 הקליל לרשת ניו זילנד, ספרד מקבלת יריבה ברמה גבוהה יותר, בדמות אלופת אסיה עירק. ניצחון של פרננדו טורס והחברים יבטיח להם את הכרטיס לשלב הבא ויאפשר להם להתכונן בצורה נינוחה לשלב חצי הגמר, שם כבר אמורה להיתקל אלופת אירופה במשוכה רצינית כמו ברזיל או איטליה.

לפני שהוא שולח את שחקניו ללהטט על כר הדשא, התפנה המאמן ויסנטה דל בוסקה להצביע על אחד הגורמים המשפיעים לדעתו על השינוי שעברה נבחרת ספרד בשנתיים האחרונות. "העובדה ששחקנים יוצאים לשחק מחוץ למדינה, במיוחד באנגליה, היא אחד הגורמים להתקדמות העצומה של הנבחרת", אמר המאמן. "יש לי שישה שחקנים שמשחקים בליגה האנגלית והם לומדים שם דברים חדשים. המודעות הטקטית שלהם השתפרה, הם פרחו כבני אדם והם בוגרים הרבה יותר. זה בהחלט עוזר להם ולנו כנבחרת".

דל בוסקה מתכוון לשמור על הרכבו החזק ממשחק הפתיחה, כאשר רק קשרה של ולנסיה, דויד סילבה, מאיים מהספסל על מקומו בקישור השמאלי של אלברט ריירה. לספרדים 33 משחקים רצופים ללא הפסד, והעירקים יודעים שמחר בבלומפנטיין הסיכויים מצביעים על כך שהם יהיו מספר 34.

המאמן בורה מילוטינוביץ' חטף ביקורות מהתקשורת העירקית על היכולת במשחק נגד דרום אפריקה, והגיב: "אשמח אם מול ספרד נשחק עוד יותר שלילי ונשיג נקודה. השגנו כבר נקודה אחת חשובה ויש לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא. ספרד משחקת כדורגל יוצא מן הכלל, אבל אנחנו לא מפחדים. יש לנו זכות להיות כאן ולשחק מול נבחרות כאלה".

דרום אפריקה - ניו זילנד (21:30, ספורט 2)

תוצאת התיקו המאכזבת במשחק הפתיחה מול העירקים והתמיכה הלא מספקת מהקהל המקומי, הותירו את ראשי הנבחרת הדרום אפריקאית מתוסכלים בסיום הערב הראשון של הטורניר. למזלם, היריבה השנייה שעומדת בדרכם היא ניו זילנד החלשה, שחטפה חמישייה מספרד והציגה הגנה מבולבלת. שחקני ה"בפאנה בפאנה" רוצים להגיע לחצי הגמר ולעורר את אוהדיהם לקראת המונדיאל בשנה הבאה, אך כשמצפה להם מפגש מלחיץ מול ספרד במחזור הסיום של שלב הבתים, ניצחון על ה"אול ווייטס" הוא חובה מבחינתם.

ת'מבינקוסי פאנטני, שלא הרשים במשחק הראשון, עשוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת סטיבן פינאר שהתאושש מפציעה וכשיר לשחק 90 דקות. במצב זה, ברנרד פארקר יפתח לבדו בחוד. פיטר מסיללה ישמור על מקומו באגף שמאל של ההגנה.

במחנה של ניו זילנד יודעים שלהם אין מה להפסיד. "ניצחון את תיקו לא רק ישאירו לנו סיכוי לקראת מחזור הסיום, אלא גם יעשו עבורנו היסטוריה קטנה", אמר המאמן ריקי הרברט, שנבחרתו לא ניצחה מעולם בטורניר בו היא מופיעה בפעם השלישית. לשמחתו, הלחץ הוא על המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully