וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל זנדברג מתקרב להפועל ת"א

פערים קטנים מאוד מפרידים בין הקשר לאדומים. ארסנל תעקוב אחרי אניימה, אבל בקבוצה בעקבות מותו של המעסה בוריס רומנובסקי

קשר בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, על סף סיכום בהפועל תל אביב. בפגישה שנערכה ביום שלישי בין הצדדים, התגלו פערים קטנים מאוד של כ-20 אלף דולר לעונה. לזנדברג הוצע חוזה לשנתיים ובמועדון מאמינים כי הקשר יחתום בימים הקרובים לאחר שהפערים ימחקו.

בניגריה מאמינים כי שוערה של הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, ישחק בעונה הבאה בארסנל האנגלית. על פי יובה פרינס, פטרונו של אניימה שגידל את השוער הניגרי, התותחנים מגלים התעניינות רבה בשוער, ואף ישלחו סקאוטים שיעקבו אחריו במשחקה הקרוב של נבחרת ניגריה מול טוניסיה. רק אז יוחלט במועדון האנגלי אם להיכנס למשא ומתן עם הפועל או לוותר על השוער.

פרינס אמר בשיחה מניגריה כי "כרגע זה עדיין מוקדם לדעת אם וינסנט יהיה בארסנל בעונה הבאה. נצטרך לחכות לשבוע הבא ולראות הכוונות שלהם באמת רציניות". בכל מקרה, עד שלא יתקבלו הצעות עבור הניגרי, הוא אמור לחזור בסוף החודש לאימוני הפועל תל אביב. הדברים נכונים גם לגבי החלוץ סמואל יבואה.

מועמדותו של ביבאן פרסנמן לאדומים טרם הובהרה. הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, אמור לקבל בשעות הערב של יום שלישי תשובה מהמועדון הגרמני דילסדורף אם הוא מעוניין בדרום אפריקאי. ואם התשובה תהיה שלילית, לאחר מכן יחליט יאמר אם למכור את פרנסמן להפועל תל אביב או להשאירו בנתניה. הדברים גם נכונים לגבי איתי שכטר, אך כרגע החלוץ לא בראש סדר העדיפויות של האדומים.

אנשי הקבוצה התעוררו הבוקר (רביעי) לחדשות מצערות לאחר שקיבלו את הבשורה על פטירתו המפתיעה של מעסה הקבוצה בוריס רומנובסקי שליווה את הקבוצה בחמש השנים האחרונות, בוריס השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו תתקיים מחר, יום חמישי, ב-12 בבית העלמין ירקונים.

טרבזונספור הגישה הצעה על יבואה

בהפועל תל אביב טוענים במשך שבועות כי עדיין לא הונחה בפניהם הצעה של ממש לגבי סמואל יבואה. האם מסתמן שינוי כלשהו בנושא? לפחות בגאנה מאמינים שכן. בגאנה מדווחים כי קבוצת טרבזונספור הטורקית, שסיימה את העונה בארצה במקום השלישי, הגישה הניחה על השולחן הצעה של 300 אלף יורו עבור החלוץ, כאשר אחד מחברי ההנהלה, אומיט מילי טאקים, קיבל את המשימה להחתים את החלוץ.

הבעיה מבחינת הטורקים היא שגם טולוז ושטרסבורג הצרפתיות מעוניינות מאוד ביבואה, שפתח את העונה בהפועל תל אביב בצורה נהדרת אך נחלש בחלקה השני ונעצר על 13 שערי ליגה.

טרבזונספור, הנחשבת לאחת מארבע הגדולות בטורקיה (היחידה מחוץ לאיסטנבול) אך לא זכתה באליפות מאז 1983/84, תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, לאחר שפיספסה במחזור האחרון את האפשרות לעקוף את סיבאספור ולהשתחל למוקדמות ליגת האלופות. בקבוצה משחקים כמה כוכבים אפריקאים כמו השוער הסנגלי טוני סילבה, הבלם הקמרוני ריגוברט סונג והקשר הניגרי איסאק פרומיס.

עדכון אחרון: 07:11, 17/06/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully