וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג ממתין להצעה מהפועל ת"א

קשר בית"ר ירושלים סיים ככל הנראה את דרכו בבירה, והאדומים כבר החלו לגשש לגבי החתמתו. סמואל יבואה שוחרר מהאימון לאחר שחש ברע

מיכאל זנדברג, קשרה של בית"ר ירושלים שסיים אתמול (שלישי) את הקדנציה בבית וגן, ממתין כעת להצעה של הפועל תל אביב. בסביבותו מחכים כרגע לפנייה מהפועל, שמעוניינת בשירותיו לעונה הבאה. על פי מקורבים להפועל כבר נעשו גישושים בעניין זנדברג, אך עדיין הצדדים לא הגיעו למשא ומתן. בכל אופן, הקשר עצמו יודע שהסכום לו יציעו האדומים נמוך משמעותית מהחוזה שיש לו כרגע בבית"ר, העומד על פי ההערכות על חצי מיליון דולר ברוטו לעונה.

בתוך כך, שוב התאמנה הפועל עם סגל חסר היום. ביברס נאתכו וויקטור מרעי עדיין נמצאים עם הנבחרת הצעירה, בן לוז ויגאל אנטבי הפצועים שוב קיבלו מנוחה ואילו סמואל יבואה שוחרר לאחר שחש ברע. מחר שוב יזכו השחקנים לחופש, משום שהיום בשעות הערב יבקרו ילדים בצפון ובדרום הארץ כחלק מפרוייקט מפעלות חינוך של המועדון.

ביום שישי אמור לעמוד לרשותו של גוטמן סגל מלא, ואז אמורה הפועל להתחיל בהכנותיה למשחק מול בני סכנין ביום שני. האדומים חוששים מאוד מהמפגש נגד סכנין שהציגה יכולת משכנעת מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully