וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים מתקרב לנס ציונה

16.6.2009 / 11:51

החלוץ הותיק ששוחרר משורות הפועל באר שבע מנהל מגעים עם הקבוצה שעלתה ללאומית, ונראה כי אם לא ימצא הצעה מליגת העל, ישחק בשורותיה

סקציה נס ציונה, העולה החדשה לליגה הלאומית, עושה בשבועות האחרונים מאמצים גדולים על מנת להתחזק ולנסות להאבק גם בצמרת הלאומית בעונה הבאה. בימים האחרונים מנהלים ראשי המועדון מגעים עם חלוצה של הפועל באר שבע בעונה החולפת, אופיר חיים, לאחר שהמועדון מבירת הנגב הודיע לשחקן כי לא ימשיך לשחק בו גם בעונה הבאה. לפי גורמים בהנהלת נס ציונה חיים הבטיח לקבוצה כי אם לא יקבל הצעה הולמת מליגת העל, וייאלץ לשחק בליגה הלאומית, יעשה זאת רק בשורותיה של נס ציונה.

נס ציונה, אלופת הליגה הארצית בעונה שעברה, החתימה לאחרונה את שוער הפועל אשקלון בעונה שעברה שלומי בן חמו. בנוסף לבן חמו חתומים בין היתר בקבוצה גם הקשר שרון ברנשטיין, החלוץ שי אבוקסיס, הבלם מורן ג'אן ומספר שחקנים צעירים שהיוו את הבסיס לאליפות בארצית. בקבוצה ממשיכים לנסות להתחזק בשחקנים ישראלים, כשרק לאחר מכן יפנו לשוק הזר, וזאת למרות שלקראת סיום העונה נבחנו בקבוצה חלוץ מזמביה והמאמן רפי כהן אף יצא לסלובניה על מנת לבחון שלושה שחקנים שמשחקים בליגה הראשונה במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully