וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי ממשיך לדהור במרינה

המדאליסט האולימפי סיים ראשון את השיוט החמישי וחמישי בשישי, מה שמציב אותו במקום הראשון הכללי. דוידוביץ' שמרה על המקום הרביעי

שחר צוברי מוכיח גם היום (שלישי) שהוא בדרך הנכונה לקראת זכייה באליפות אירופה. למרות שהמרחק בינו לבין מדליית הזהב עדיין ארוכה, צוברי סיים שיוט רביעי מתוך חמישה ראשון וביסס בכך את מעמדו בצמרת הדירוג הכללית. את השיוט הראשון היום הוא סיים ראשון ואילו את השני סיים חמישי.

כזכור, אתמול סיים צוברי רק במקום ה-12 את השיוט הרביעי לאחר שהתלונן כי היתקלות בגולש צרפתי הפריעה לו בשיוט. הפעם פתח המדאליסט האולימפי טוב את השיוט החמישי ושמר על המקום הראשון לכל אורך המצופים. את השיוט השישי שנערך היום הוא פתח רע מאוד והיה מחוץ לעשירייה הראשונה עד סיום המצוף השלישי, אך בהמשך דהר קדימה, והתברג למקום השביעי, כשבזכות שתי פסילות הוא התקדם למקום החמישי.

בשורות טובות מגיעות מהיריבים של מתחריו של צוברי, ז'וליאן בונטם (חמישי בשיוט החמישי ושלישי בשישי), ז'ואאו רודריגז (מקום 11 בחמישי ושני בשישי) וביירון קוקלניס (שביעי בחמישי ו-17 בשישי). השלושה סבלו משיוטים בינוניים כשרק בונטם איים על צוברי. הישראלי מדורג ראשון עם תשע נקודות שליליות ואילו בונטם שני אחריו עם 16. רודריגז התברג במקום השלישי עם 25 נקודות שליליות ואיבן פסטור רביעי עם 29.

בשורה טובה מגיעה מכיוונו של נמרוד משיח, שטיפס למקום השביעי הכללי עם 44 נקודות שליליות, אחרי שסיים את שני השיוטים במקומות העשירי והשביעי. עומרי חצור במקום ה-18 הכללי אחרי מקומות 17 ו-15 בשני השיוטים.

דוידוביץ' נותרה רביעית

אצל הנשים עברה מעיין דוידוביץ' יום סולידי. הישראלית, שסיימה רביעית את היום השני, נותרה בו גם לאחר היום השלישי. בשיוט החמישי היום נפסלה ובכך היא התרחקה מעט משלושת המקומות הראשונים. אלא שאת השיוט השישי והאחרון היום לפני יום המונחה היא סיימה שלישית, מה שהשאיר אותה חזק בצמרת.

נכון לעכשיו מי שמוליכה היא בלאנקה מנקון הספרדיה (2 בשיוט החמישי ו-1 בשיוט השישי), שצברה שמונה נקודות שליליות בלבד. השנייה היא בירוני שואו הבריטית עם 17 נקודות שליליות (4 ו-12), מרינה אלבאו, גם כן עם 17 נקודות שליליות (6 ו-2 בשני השיוטים) שלישית ומקדימה את דוידוביץ' בשתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully