וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "רוסי הוא שחקן שמתפתח וימשיך להתפתח"

מאמן איטליה החמיא לחלוץ, שנכנס כמחליף וכבש צמד ב-1:3 על ארה"ב: "הוא החדיר אנרגיה למשחק שלנו ומשמש כוח התקפי חשוב"

בסיום הניצחון, ישב ג'וזפה רוסי בצד וניסה לעכל את ההופעה שלו נגד ארצות הברית. החלוץ האיטלקי, שנולד במדינת ניו ג'רזי שבארצות הברית, נכנס בדקה ה-56 כמחליפו של ג'נארו גאטוסו ומיד כבש את השוויון לזכות אלופת העולם. את הקינוח כבש רוסי בתוספת הגמר וקבע 1:3 לאיטליה במשחק הפתיחה שלה בגביע הקונפדרציה. רוסי רשם שלושה שערים בשישה משחקים במדי האזורי, והילד שעזב בגיל 12 את ארה"ב ועבר עם אביו לפארמה כדי לקדם את קריירת הכדורגל שלו, הפך לג'וקר של מרצ'לו ליפי.

"אני שמח שרוסי כבש שני שערים, הוא החדיר אנרגיה למשחק שלנו", החמיא ליפי לשחקנו, "הוא שחקן שמתפתח וימשיך להתפתח. זה שהוא נכנס כמחליף לא אומר שהוא לא שחקן חשוב בנבחרת. הוא יוצר תנועה בהתקפה ומשמש כוח התקפי חשוב. השער שכבש הרגיע אותנו מבחינה פסיכולוגית, והוא הביא את האופי שלו למשחק". מאמן ארצות הברית, בוב ברדלי, יודע שרוסי עשה את ההבדל הגדול. "אני מכיר אותו מגיל 10, קיווינו שישחק עבור הנבחרת שלנו", אמר ברדלי, "רוסי מאוד מוכשר וזה היה יום מאוד מרגש עבורו, וגם מאוד מאכזב עבורנו".

גם דניאלה דה רוסי, קשרה של רומא, כבש בניצחון, ואיטליה, שהציגה משחק הגנה רע בחצי הראשון, יצאה כשידה על העליונה. במפגש הקודם בין שתי הנבחרות, במונדיאל 2006, הנבחרות נפרדו בתיקו 1:1 ודה רוסי הורחק באדום מהמשחק. "זה היה נורא אז, הפעם זה היה שונה", אמר הקשר.

"סבלנו מהדינמיות והפיזיות של האמריקאים", אמר מרצ'לו ליפי, "אבל בסופו של דבר יצרנו מצבים". איטליה לא הרשימה במיוחד בחצי הראשון, וליפי עשה את ההתאמות הדרושות, שהפכו את המחצית השנייה לקלה בהרבה. "השחקנים יכולים לטעות, אבל בכל הקשור ללב שלהם, אין טעויות", החמיא ליפי לנחישות של האזורי.

קפטן אלופת העולם, פאביו קנבארו, פצוע בשוק רגל ימין, ומרצ'לו ליפי יצטרך ככל הנראה להציב את המגן ניקולה לגרוטליה במרכז הרחבה, לצדו של ג'ורג'יו קייליני. "קנאברו בחוץ", אמר ליפי, "אני צריך לברר גם מה מצבו של לגרוטליה, אבל אני לא חושב שתהיה לו בעיה לשחק ביום רביעי נגד מצרים". במידה שליפי יעדיף את לגרוטליה באגף, הוא יוכל להרכיב את אלסנדרו גמבריני במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully