וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "לא אעבור למנצ'סטר יונייטד"

פרננדו טורס מכחיש שיעזוב את ליברפול, שצפויה לצרף את גלן ג'ונסון תמורת 19 מיליון ליש"ט. קרבאליו: "התאכזבתי מצ'לסי, רוצה לעזוב"

פרננדו טורס מכחיש את הטענות שהוא עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד. דיווחים באנגליה טענו שחלוצה הספרדי של ליברפול עשוי לעבור ליריבה הגדולה, אבל טורס מכחיש את הטענות. "אין לי מושג מה קורה עם היונייטד, אבל ליברפול היא הקבוצה שלי, וזה ברור לי", אמר הספרדי, "יש פה הכל, מסורת, אוהדים, היסטוריה ויוקרה, ולכן שמחתי לחתום על חוזה חדש בליברפול. הייתי שמח אם בניטז היה מביא למועדון את דויד וייה, אם זה היה אפשרי".

בינתיים ה"סאן" מדווח כי ליברפול השלימה את רכישתו של גלן ג'ונסון. המגן בן ה-24 צפוי להצטרף לסגנית האלופה תמורת 19 מיליון ליש"ט, אלא אם כן צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד, שמעוניינות גם הן בשחקן, יציעו יותר לפורטסמות', שסובלת ממשבר כלכלי. רק לפני שנתיים ג'ונסון נמכר מצ'לסי לפומפי תמורת 4 מיליון ליש"ט.

ה"סאן" אף מדווח כי חלוץ פורטסמות, פיטר קראוץ', נמצא על הכוונת של בלקבורן, שצפויה למכור את חלוצה רוקה סנטה קרוז למנצ'סטר סיטי תמורת 15 מיליון ליש"ט.

קרבאליו: "רוצה לעזוב את צ'לסי"

ריקרדו קרבאליו מאמין שהוא בדרך החוצה מצ'לסי. המגן הפורטוגלי, שסבל העונה מפציעה, שותף ב-18 משחקים בלבד, ומעוניין לחזור לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר ז'וזה מוריניו ולעבור לאינטר.

"אני סבור שהתקופה שלי בצ'לסי הסתיימה, ואני שמח שמועדון גדול כמו אינטר מעוניין בי", אמר קרבאליו, "הייתי שמח לשחק באיטליה, מוריניו מכיר אותי טוב יותר מכולם. שיחקתי חמש שנים בצ'לסי, ארבע מהן היו מצוינות, וברור שצ'לסי לא שמחה מהתרומה שלי בעונה הקודמת. מנגד, אני חושב שהקבוצה הייתה צריכה לתמוך בי יותר. הם היו צריכים לעזור לי, והגישה שלהם אכזבה אותי".

מרטינז מונה למאמן וויגאן

וויגאן אתלטיק מינתה את רוברטו מרטינז למאמנה, שנכנס לתפקידו במקום סטיב ברוס, שעבר לסאנדרלנד. מרטינז, שחקן העבר של הקבוצה, יודע שמצפה לו משימה די מורכבת.

"המועדון הצליח בצורה מדהימה, גם בהעפלה שלו לפרמיירליג וגם בהישארות שלו בליגה הבכירה", יודע הקשר הספרדי לשעבר, שהופיע 226 פעמים במדי הקבוצה, "הייתי רוצה להמשיך בעבודה הטובה שברוס עשה. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully