וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רוקנה את הכסף בארנק?

ברצלונה הציעה 50 מיליון יורו והשאלתם של בוז'אן וקאסרס תמורת דויד וייה, וריאל מדריד יוצאת מהמירוץ. ולדאנו: "יש לנו אלטרנטיבות"

ריאל מדריד ביצעה הקיץ את שתי ההעברות הגדולות של הכדורגל העולמי - רכישת קאקה וכריסטיאנו רונאלדו - אבל כנראה שקופתה הפכה מדולדלת, שכן היא נכשלה בהחתמתו של דויד וייה. חלוצה של ולנסיה היה מבוקש באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו, כחלק מבנייתה של הקבוצה, אך הבלאנקוס נוצחו בקרב עליו ונראה שברצלונה היא זו שתשים את היד על חלוץ נבחרת ספרד.

הבלאוגראנה הציעו 50 מיליון יורו תמורת החלוץ, והתקשורת הספרדית מדווחת ש-80% מהסכום ישולם לוולנסיה במזומן. בנוסף לכך ברצלונה תשאיל את מרטין קאסרס ובוז'אן קרקיץ', ובוולנסיה יודעים שזה הרבה יותר מה-43 מיליון יורו שהציעה ריאל מדריד.

חורחה ולדאנו, מנהלה של ריאל מדריד, הודה שסגנית אלופת ספרד לא יכולה להתחרות בהצעה. "אם בארסה מציעה סכופ כזה, כולל בוז'אן וקאסרס, אם אני הייתי ולנסיה הייתי מוכר להם אותו. אנחנו לא נציע מספרים כאלה".

"ניהלנו עם ולנסיה משא ומתן בשבועות האחרונים, אבל המחלוקות הכספיות מנעו את העסקה", הוסיף ולדאנו. בימים האחרונים דווח כי זלאטן איברהימוביץ' ודייגו פורלאן מבוקשים אף הם בריאל, אך ולדאנו הזים את השמועות. "יש לנו אלטרנטיבות, אך לא מדובר בשניים האלה".

בתוך כך, "גארדיאן" הבריטי מפרסם היום (שלישי) כי ריאל מדריד יצרה קשר עם כמה מועדוני פרמיירליג מתוך כוונה למכור או להשאיל תשעה משחקניה. הצעד של ריאל מתפרש ככזה שבא להכניס כסף לקופת המועדון, אחרי ההשקעה העצומה ברכישת כריסטיאנו רונאלדו וקאקה. לפי "גארדיאן" אריאן רובן ורוד ואן ניסטלרוי הם השניים הבולטים ברשימת ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully