וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה פנתה למורן רוט

15.6.2009 / 22:30

יממה לאחר מינויו של אלי רבי לתפקיד המאמן, פנתה העולה החדשה לרכז הפועל ירושלים בעונה החולפת. בינתיים, ירושלים החזירה את יורם מנחם

הפועל עפולה, העולה החדשה לליגת העל, שמינתה אתמול (ראשון) את אלי רבי לתפקיד מאמן הקבוצה, פנתה לרכז הפועל ירושלים בעונה שעברה מורן רוט על מנת שיצטרף לקבוצה. כזכור, רוט (26, 1.82) סיים את דרכו בירושלים רק במוצאי שבת אחרי שהקבוצה לא הודיעה לשחקן במועד הנקוב בחוזה על המשך דרכו בקבוצה, ועל כן צפויה לפצות אותו בסכום שמוערך בכ-20 אלף דולר. ברוט, המיוצג על ידי הסוכן היהודי-אמריקאי זיו גולדנסקי, מעוניינות מספר קבוצות נוספות בליגת העל, ביניהן בני השרון, אך בשל העיכוב בהחלטת ממשלת ישראל בנוגע לחוק המיסוי, ממתינות רוב קבוצות ליגת העל עם בניית הסגל לקראת העונה הקרובה.

רוט החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשדוד ועבר לנוער של מכבי תל אביב בגיל 18. אחרי עונה במדי הנוער הצהוב החל בנדודיו כשבין היתר שיחק במדי הפועל בארי, אליצור רמלה ומכבי אשדוד מהלאומית. זיו ארז, מאמנו ברמלה, לקח את רוט לרמת השרון בעונת 2004/5, שם נבחר לתגלית העונה. בעונה לאחר מכן הוליך את מכבי ראשון לציון לחצי גמר הפיינל פור, וזכה בעקבות אותה עונה גם לזימון לנבחרת ישראל.

את עונת 2006/7 החל במדי הפועל גליל עליון, אך לא הסתדר ועבר לעירוני רמת גן עד לסיום העונה. בעונה שעברה היה הרכז המוביל בהפועל חולון עמה זכה באליפות המדינה, ובזכות אותה עונה היה אחד השחקנים החמים בשוק ההעברות, ובסיום חתם בהפועל ירושלים שם רשם בעונה הסדירה 10.7 נקודות ו-3.9 אסיסטים.

בינתיים מינתה הערב הפועל ירושלים את יורם מנחם לתפקיד מאמן הכושר של הקבוצה. מנחם חוזר לירושלים אחרי שאת העונה שעברה החל בתפקיד מאמן הכושר של מכבי תל אביב אך עזב עם הצטרפותו של פיני גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully