וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לאנגליה הצעירה בפתיחת אליפות אירופה

הנבחרת של סטיוארט פירס התגברה על הרחקה מוקדמת של מנסיין וגברה 1:2 על פינלנד המפתיעה. גרמניה וספרד נפרדו ב-0:0

אליפות אירופה לנבחרות צעירות נפתחה הערב עם משחקי בית ב', כשאנגליה עמלה רבות וקשות בדרך לניצחון 1:2 על פינלנד הצנועה והמפתיעה וצברה שלוש נקודות חשובות לקראת המשך המשחקים. גרמניה וספרד נפרדו ב-0:0 במשחק השני של הבית והמאבק על שני המקומות בחצי הגמר כנראה יימשך עד הסיום.

אנגליה - פינלנד 1:2

פינלנד פתחה עם הרבה התלהבות מול אחת מהפייבוריטיות לזכייה בטורניר וניסתה להפתיע, אבל חוסר עירנות בהגנה בדקה ה-15, סייעה לגבריאל אגבונלהור להשתלט על הכדור ולהעביר למרכז ולי קטרמול כבש מקרוב. יחד עם זאת פינלנד סירבה להישבר, המשיכה לתקוף והשוותה כעבור 17 דקות. בראט סדיק נשלח לרחבה, מייקל מנסיין הכשיל אותו מאחור וראה אדום וטים ספארב כבש מהנקודה הלבנה. גם 1:1 וגם יתרון של שחקן של פינלנד.

דווקא אז, כשלאור היכולת שלה עד עכשיו ובעקבות ההחרקה של מנסיין, פינלנד הפכה לפייבוריטית, היא נחלשה, איימה פחות ובדקה ה-53 מצא ג'יימס מילנר בכדור קרן את ראשו של מיקה ריצ'רדס, שנגח פנימה, החזיר את היתרון לאנגליה ולמעשה חתם את התוצאה. הפינים ניסו להשוות שוב, אבל לא הצליחו וירדו מהמגרש עם המחמאות, אבל גם ללא נקודות.


גרמניה - ספרד 0:0

ספרד הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, החזיקה יותר בכדור ובעטה יותר לשער, אבל למחצית השנייה עלתה רק נבחרת אחת על המגרש, גרמניה. השחקנים בלבן-שחור השתלטו על המשחק והוכיחו עליונות, אבל אשקן דג'אגה ומסוט אוזל החמיצו מספר פעמים, סרחיו אסנחו הכשרוני ביצע כמה עצירות חשובות והנבחרות נפרדו ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully