וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול לדמיין סיטואציה בה טורקוגלו נשאר"

סוכנו של הפורוורד הטורקי הנפלא אישר את החששות כי שחקנו צפוי להשתחרר מחוזהו באורלנדו. 18 מאוהדי הלייקרס התפרעו ונעצרו

עוד לא חלפו 24 שעות מאז המשחק האחרון של אורלנדו, ואיתה עונת ה-NBA כולה, וכבר ייתכן שהסגל של המג'יק מתחיל לקבל צורה אחרת. אחד משחקני המפתח של אורלנדו לאורך הפלייאוף הנוכחי, ובתוך כך, זה שעתידו הכי לא ברור כרגע, הוא הידו טורקוגלו. הפורוורד הטורקי הנפלא מחזיק באופציה לצאת מחוזהו במג'יק על מנת לבחון את השוק, ולזכות לכסף גדול יותר מזה שמרוויח כרגע. טורקוגלו עומד בימים אלה על חוזה בן 7.3 מיליון דולר לעונה הבאה, אך הוא יכול להשתחרר ממנו, ואפילו אם יחליט להישאר (מה שלא צפוי לקרות), החוזה שלו ייפקע בקיץ 2010.

לאור היכולת המצוינת של טורקוגלו במהלך הפלייאוף כולו וסדרת הגמר בפרט, הטורקי הנהדר צפוי לקבל העלאה משמעותית במשכורת, והיא ככל הנראה לא תגיע מאורלנדו. המג'יק אמנם מאוד רוצים לראות את המנהיג שלהם ממשיך גם בעונה הבאה, אך מצבם הכלכלי הנוכחי לא מאפשר זאת. "זה פשוט יהיה יותר הגיוני עבורו לצאת מהחוזה. אני לא יכול לדמיין סיטואציה בה הוא נשאר", אמר היום (שני) סוכנו של טורקוגלו, לון באבי. בימים הקרובים צפוי באבי להיפגש עם הג'נרל מנג'ר של המג'יק, אוטיס סמית, ולדון במצבו של הקליינט שלו.

"אני חושב שהידו ביסס את עצמו בפלייאוף האחרון. הוא במקום אחר כרגע משהיה לפני שהפלייאוף התחיל", הוסיף באבי. "הוא שחקן נדיר, כזה שיכול לעזור לקבוצה להגיע לגמר. הידו מוקיר את האפשרות שקיבל באורלנדו, הוא נהנה מזמנו במועדון, אך כרגע הוא ישקול את האופציות שלו", הוסיף סוכנו של הטורקי. כעת, כל הסממנים מצביעים לכך שב-30 ליוני - היום הראשון בהם שחקנים יכולים להכריז על יציאתם לשוק השחקנים החופשיים - יחפש טורקוגלו קבוצה חדשה.

18 מאוהדי הלייקרס נלקחו למעצר

בינתיים, גם בקבוצה השמחה של גמר 2009 יש צרות. למעשה, מדובר באוהדים של הלייקרס, שניצלו את האפשרות לחגוג כדי להתפרע ברחובות לוס אנג'לס. אוהדי הלייקרס פצעו שמונה שוטרים במהלך החגיגה הספונטנית, ואף השחיתו מספר חנויות ומכוניות. המשטרה עצרה 18 אוהדים ושלחה אותם למעצר.

* ביל ליימביר יתפטר מחר מתפקידו כמאמן קבוצת דטרויט שוק, מה-WNBA. מי שצפוי להחליף את ליימביר הוא לא אחר מריק מהורן, שהיה שותפו לקבוצת ה"בד בויז" הגדולה של דטרויט בסוף שנות השמונים, ועזרו של ליימביר בקבוצת הנשים של העיר. ליימביר אימן את השוק במשך שש וחצי השנים האחרונות, ואף זכה בשלושה תארי אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully