וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: איטליה ניצחה את ארה"ב 1:3

דניאלה דה רוסי וג’יוזפה רוסי השלימו מהפך עבור נבחרת איטליה בדרך ל-1:3 על ארה”ב בגביע הקונפדרציות. ברזיל ניצחה את מצרים 3:4

אחרי שגביע הקונפדרציות נפתח לו אמש (ראשון) עם בית א', קיבלנו היום את משחקי בית ב', והראשון שבהם הפגיש את נבחרת ברזיל ונבחרת מצרים. בתום תשעים דקות של כדורגל נפלא, משוחרר ולרוב גם נטול הגנות, זכינו לשבעה שערים, ול-3:4 מרשים אטרקטיבי עבור נבחרת ברזיל על המצרים החביבים. במשחק השני בבית ניצחה איטליה את ארה"ב 1:2.

ברזיל - מצרים 3:4

דונגה העלה למשחק מערך התקפי שכלל את אלאנו, קאקה, פליפה מלו, לואיס פביאנו ורוביניו, והפתיחה היתה שייכת לברזילאים. כבר בדקה החמישית סיים קאקה מבצע אישי מופלא אל מול ההגנה המחוררת של המצרים, והעלה את הברזילאים ל-0:1 מהיר. בכלל, הרכש החדש של ריאל מדריד הציג יכולת פנטסטית, ובלי ספק היה הבולט בשורות נבחרתו. אלא שמצרים לא איחרה להגיב, ושלוש דקות בלבד אחרי אותו שער של קאקה סיים מוחמד זידאן מהלך קבוצתי יפה של נבחרתו כדי לנגוח את ה-1:1 המפתיע. הקצב המטורף נמשך, ובדקה ה-11 היה זה הראש של לואיס פביאנו שמצא את הרשת כדי להעלות את הברזילאים ל-1:2.

את השער האחרון במחצית קיבלנו בדקה ה-37, כשקרן מדויקת של אלאנו מצאה את הראש של ז'ואן, ואחרי 45 דקות עם קצב מהיר ומשחק יפה ופתוח, הראה לוח התוצאות 1:3 לזכות נבחרתו של דונגה. פתיחת המחצית השניה היתה שייכת באופן בלעדי למצרים הסימפטיים, כשבדקה ה-53 סיים מוחמד שוקי מבצע קבוצתי מצוין כדי לצמק ל-3:2. אלא שהאנדרדוגית המובהקת לא עצרה שם, ובהתקפה העוקבת שלח אבו טריקה כדור נהדר לזידאן שהשלים צמד אישי וקבע 3:3 גדול, כאשר המצרים מפציצים פעמיים תוך דקה וחצי. אלא שהסיום היה כואב עבור המצרים. בדקה ה-89 הציל מוחמאדי בעיטה של לוסיו מהקו עם ידו, קיבל כרטיס אדום וברזיל זכתה בפנדל, אותו ניצל קאקה כדי להשלים צמד אישי ולקבוע 3:4 דרמטי, ולא ממש צודק לברזילאים. מצרים נשארת עם המחמאות בלבד.

איטליה - ארה"ב 1:3

הסגל שהביאה איטליה לאליפות הוא אחד המרשימים בטורניר, מה שהופך באופן אוטומטי את הסקוואדרה אזורה למועמדות לגיטימית ללכת עד הסוף. בופון, גרוסו, זאמברוטה, פירלו, דה-רוסי, ג'ילארדינו, יאקווינטה, טוני, רוסי, גאטוזו - אלה רק חלק מהשמות שמפארים את הסגל האיטלקי. ועם הציפיות הללו, פגשה הערב איטליה את ארה"ב, בידיעה שהיריבה הנצחית, ברזיל, כבר עשתה את שלה. בדומה לברזילאים, גם האיטלקים נתקלו בלא מעט קשיים, אך לבסוף השיגו את שלוש הנקודות.

הפתיחה של האמריקאיים היתה בינונית משהו, כשכבר בדקה ה-32 הם נאלצו להסתדר עם עשרה שחקנים אחרי הרחקתו של הקשר ריקרדו קלארק. אלא ששחקני הפסים והכוכבים הראו אופי רב, ובדקה ה-39 הוכשל ג'וזי אלטידור הנפלא ברחבה על ידי קייליני, והאמריקאים קיבלו פנדל. לנדון דונובן שלח את הכדור פנימה, והעלה את האנדרדוגית ל-0:1 מפתיע. בדקה ה-59 מצאה איטליה את השוויון, כשג'יוזפה רוסי המופלא חטף את הכדור על קו מחצית המגרש, התקדם, ומ-25 מטרים הניף את הרגל ושלח פצצה אדירה אל החיבורים כדי לאזן ל-1:1.

בדקה ה-72 השלימו הסקוואדרה אזורה את המהפך, כשהפעם היה זה תורו של דניאלה דה-רוסי להפציץ מרחוק, כקשר רומא שלח בעיטה שטוחה נהדרת אל הפינה הימנית, ואיטליה השלימה מהפך, בדרך ל-1:2. המילה האחרונה היתה שייכת לרוסי הנהדר, שסיים מבצע קבוצתי יפה של נבחרתו כדי לקבוע את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן, 1:3 לאיטלקים, שעולים למקום הראשון בבית ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully