וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: הראל לוי עלה לסיבוב השני במוקדמות

הישראלי גבר 7:5, 6:7, 3:6 על גוצ'יוני האוסטרלי (140), ויפגוש בסיבוב הבא את מאליס הבלגי (172). נדאל ישתתף בטורניר ראווה בלונדון

הישג מרשים להראל לוי בווימבלדון. הטניסאי הישראלי, המדורג 231 בעולם, ניצח היום (שני) בסיבוב הראשון של טורניר המוקדמות בטורניר היוקרתי על הדשא הלונדוני, כשגבר 7:5, 6:7, 3:6 על כריס גוצ'יוני האוסטרלי, המדורג 140 בעולם.

במערכה הראשונה שני הטניסאים שמרו על מכות ההגשה שלהם, עד למשחקון ה-11 שבו שבר האוסטרלי את לוי, עלה ל-5:6 וניצח 5:7 במערכה. המערכה השנייה הסתיימה גם היא ללא שבירות, אך בשובר השוויון ניצח לוי 0:7 חלק והשווה ל-1:1. במערכה המכרעת לוי שוב גילה דומיננטיות, ניצח 3:6, ועלה לסיבוב השני. בשלב הבא יפגוש את שאבייר מאליס הבלגי (172 בעולם), שגבר על ריק דה ווסט הדרום אפריקני.

נדאל ישתתף בטורניר ראווה בלונדון

האם יש סימנים ראשונים לכך שרפאל נדאל בכל זאת ישחק השנה בווימבלדון, על אף הפציעה ממנה הוא סובל? הספרדי הודיע כי ישתתף בטורניר ראווה שייערך בהארלינגהאם שבלונדון ב-19 לחודש, מספר ימים בלבד לפני תחילת טורניר ווימבלדון, ובמסגרת הזו הוא יידע האם הוא כשיר למשחקים בגרנד סלאם השלישי העונה.

"הוזמנתי לשחק בטורניר הראווה המסורתי במועדון הארגלינגהאם ביום שישי", הודיע הספרדי. "זה יהיה מבחן טוב עבורי לשחק שם כדי לראות כיצד הברך מגיבה ויהווה כמובן הכנה מושלמת להתאמן לפני ווימבלדון. אני מרגיש שההחלמה הולכת טוב ואני אהיה יותר משמח להיות שם שוב. אני מקווה שזה מה שיהיה".

כזכור, נדאל נאלץ לפרוש מטורניר קווינס שהסתיים אתמול והודיע כי ייאלץ לעבור טיפול אינטנסיבי בשתי ברכיו כדי להיות כשיר לווימבלדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully