וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי ממשיך להוביל

הגולש הישראלי סיים ראשון את השיוט השלישי ו-12 ברביעי, ומוליך בדירוג הכללי לפני ז'וליאן בונטם הצרפתי. בנשים, מעין דוידוביץ' רביעית

אליפות אירופה בגלשני רוח המתקיימת בישראל נמשכה היום (שני) עם שני שיוטים נוספים, השלישי והרביעי, בסופם נותר במקצה הגברים המדליסט האולימפי מבייג'ינג שחר צוברי במקום הראשון.

אמש סיים צוברי את שני השיוטים הראשונים בפתיחת האליפות במקום הראשון בכל שיוט, וגם את השיוט השלישי היום סיים הגולש הישראלי, מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים לפני כשנה, במקום הראשון. צוברי נלחם בשיוט עם שני הצרפתים סמואל לאוני וז'וליאן בונטם, כשבסיום השיוט הם התייצבו אחריו באותו סדר. הגולש היווני ביירון קוקלניס, אחד מיריביו העיקריים של צוברי, סיים את השיוט השלישי במקום החמישי ואיבד נקודות חשובות לקראת ההמשך. נמרוד משיח גמר שביעי.

את השיוט השני של היום פתח נמרוד משיח היטב והיה מדורג גבוה, בעוד יריבו הישראלי שחר צוברי סבל מפתיחה חלשה. לאוני הצרפתי סייים ראשון אך הוא נפסל, כך שאת המקום הראשון בשיוט תפס אלכסנדר גוידאר גם הוא צרפתי, כשגם במקום השני התייצב לו גולש מצרפת, ניקולס הוגו. משיח סיים שלישי. צוברי סיים רק במקום ה-12. קוקלניס היווני, שהחל את היום לא טוב, הדרדר עוד וסיים את השיוט במקום ה-21.

בתום היום השני של התחרות, למרות המיקום ה-12 בשיוט הרביעי, ממשיך צוברי להוביל כשהוא עם 15 נקודות שליליות. בונטם הצרפתי שני עם 17 נקודות שליליות, ז'ואו רודריגז הפורטוגלי שלישי עם 23 נקודות. איבן פסטור הספרדי רביעי עם 31. ביירון קוקלניס חמישי עם 32. נמרוד משיח עלה למקום העשירי בדירוג הכללי אחרי היום השני הטוב שלו.

דוידוביץ' במקום הרביעי הכללי

בקרב הנשים, הרי שמעיין דוידוביץ' התחילה את היום השני עם המומנטום בו סיימה את היום הראשון, אלא שבשיוט השני של היום, הרביעי הכללי, היא נחלשה. הגולשת הישראלית דורגה אמש, לאחר שני השיוטים, במקום הראשון עם ארבע נקודות חובה (סיימה את השיוט הראשון במקום הראשון ואת השני במקום השלישי).

היום ניהלה דוידוביץ' בפתיחת השיוט השלישי מאבק צמוד עם הגולשת הבריטית בריוני שואו והגולשת הספרדייה בלאנקה מנקון. הגולשות היו צמודות אחת לשניה כבר מפתיחתו של השיוט, כשהן מחליפות את ההובלה ביניהן. לבסוף, סיימה שואו ראשונה, כאשר דוידוביץ' הצליחה לנצח בקרב בינה לבין מנקון ולסיים שנייה.

בניגוד לשלושת השיוטים הקודמים, דוידוביץ'. הישראלית לא פתחה טוב והיא הדרדרה מוקדם מאוד למקום העשירי. מנקון הספרדייה הובילה וסיימה את השיוט הרביעי במקום הראשון. במקום השני סייצה יוג'ין ריצ'ארד הצרפתייה, כאשר מרינה אלבאו הספרדייה סיימה במקום השלישי.

אחרי יומיים וארבעה שיוטים מובילה בלאנקה מנקון כשהיא עם 10 נקודות שליליות. בריוני שואו הבריטית מדורגת שנייה עם 12 נקודות חובה, מרינה אלבאו שלישי עם 14 נקודות, כשמעין דוידוביץ', שפתחה את היום השני כשהיא מדורת ראשונה, ירדה למקום הרביעי עם 16 נקודות שליליות. בתום עשרת השיוטים של האליפות יורד אוטומטית השיוט הגרוע ביותר, כך שכרגע אם לדוידוביץ' ירד השיוט הרביעי היא תהיה מדורגת שניה אחרי מנקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully