וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטון טרוויזו רוצה את בלאט בחזרה

15.6.2009 / 15:25

התקשורת האיטלקית מדווחת כי לאחר שאוקטאי מחמוטי סיים את תפקידו, מועמד המאמן הישראלי לחזור. בלאט: "לחזור לבנטון יהיה חלום"

התקשורת האיטלקית מדווחת היום (שני) כי בנטון טרוויזו צפויה לפנות במהלך הימים הקרובים לדיוויד בלאט ולהציע לו לשוב לאמן את הקבוצה. בלאט, אשר אימן בטרוויזו בעונות 2005/6 ו-2006/7, סיים את תפקידו בדינמו מוסקבה עם סיום העונה, ועד כה לא חתם באף קבוצה.

בנטון הודיעה אמש כי המאמן הטורקי אוקטאי מחמוטי לא ימשיך בתפקידו, על אף ההצלחה היחסית, וזאת בשל פערים גדולים במגעים בין הצדדים. למחמוטי הוצע חוזה לשלוש שנים, אך הפערים הגדולים היו בתחום השכר, שעל פי פרסומים שונים היה גבוה פי 1.5 מהשכר אותו הרוויח בעונה שעברה.

"כרגע אני חופשי, וכפי שאתם יודעים אני אוהב את טרוויזו", אמר בלאט לעיתון "טריביון" בטרוויזו, "חזרה בשבילי למועדון תהיה חלום. יותר מאשמח לחזור למקום כל כך מיוחד, אבל זה ברור שזה לא תלוי רק בי. בנטון יודעים שכרגע אני פנוי, והם יכולים לפנות אליי, אבל עד כה הם לא עשו זאת".

מלבד בלאט הוזכרו כמועמדים גם יסמין רפשה, פוטסיס קצירקיס (מאמנה לשעבר של ולנסיה) ו-ולימיר פראסוביץ' הקרואטי, שאימן בין השאר את טאו ויטוריה, ספליט ואסטודיאנטס.

שתי העונה של בלאט בבנטון היו שונות בתכלית. בעונת 2005/6 הוביל את הקבוצה אל אליפות איטליה, אך בעונה לאחר מכן הקבוצה התרסקה וסיימה במקום ה-11 המאכזב, בשל המצב הכלכלי. המצב הכלכלי הקשה לא פסח גם על בנטון גם העונה, אך למרות זאת מבחינה מקצועית עברה על הקבוצה עונה סבירה. הקבוצה הודחה בשלב רבע גמר היורוקאפ על ידי ריטאס וילנה, ובליגה האיטלקית סיימה במקום הרביעי, ולאחר שחלפה על פני וירטוס בולוניה ברבע גמר הפלייאוף, הודחה בסוויפ על ידי סיינה החזקה. בקיץ צפויה לעבור הקבוצה שינוי קל, אך הכוכבים של הקבוצה, גארי ניל, סנרדו ניצ'ביץ' ומאסימו בולרי, צפויים להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully