וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלדר: "זה לא נכון להוציא 94 מיליון יורו"

הבלם הגרמני, שעשוי לעזוב את ריאל מדריד, מבקר את ההחתמה של רונאלדו: "השינוי נראה רע וגורם לי לדאוג". קאקה: "תהיה לנו קבוצה טובה"

הקונצנזוס בריאל מדריד סביב ההחתמות האחרונות הוא גדול. רוב המקורבים לקבוצה, לא כל שכן שחקנים ואנשי המועדון, תומכים במהלכיו של הנשיא החדש פלורנטינו פרז ובהבאתם של קאקה וכריסטיאנו רונאלדו.

אלא שכעת נמצא אדם בתוך במועדון שלא ממש שש מהנעשה. בלמה הגרמני של הקבוצה, כריסטוף מצלדר. ייתכן שלגרמני היה קל לומר את הדברים כי הוא עשוי לעזוב את הסנטיאגו ברנבאו.

"זה שינוי שנראה רע", אמר מצלדר לתקשורת הספרדית, "וזה גורם לי לדאגה ככל שזה מתקרב. במיוחד בתקופה הזאת, זה לא נכון להוציא 94 מיליון יורו על מישהו שיכול להיפצע או לא להיות בכושר".

מעניין יהיה כעת לראות האם דבריו של מצלדר יחלו סדרה של ביקורות נגד המועדון מתוכו, וכן האם זה יביא את הגרמני לסיים את דרכו במועדון באופן מזורז יותר.

קאקה, לעומת זאת, יוצא להגנת הבוס החדש שלו, זה שמשלם לו את משכורות העתק. "ההחתמה של רונאלדו הייתה הפתעה גם מבחינתי, הכל קרה כל כך מהר. זו הייתה הפתעה חיובית, כי קבוצה כמו ריאל צריכה שחקנים שיכולים להכריע משחקים, וכריסטיאנו הוא שחקן כזה. לפלורנטינו יש מדיניות ברורה, ואני מאמין שזה יעבוד טוב ושתהיה לנו קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully