וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.6

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מיכאל פאפדופולוס הצ'כי, שנחשב בעבר להבטחה גדולה, עבר ממלאדה בולסלאב להירנביין ההולנדית תמורת סכום שלא פורסם.

* בלרים דזמאילי השוויצרי, שהושאל בעונה החולפת מבולטון לטורינו, עבר בצורה סופית לקבוצה האיטלקית וינסה לסייע לה לחזור לסריה A בעונה הקרובה.

* ניקי קויפר בן ה-20 עבר מויטסה ארנהיים לטוונטה אנסחדה, שתשתתף העונה במוקדמות ליגת האלופות.

* יאן וויטנס הבלגי, שהחל את הקריירה בפ.ס.וו איינדהובן, השלים את המעבר שלו מהראקלס אלמלו לאוטרכט. הרקאלס קיבלה תמורתו סכום של כ-900 אלף יורו.

* העברתו של השוער הגרמני היינץ מולר מבארנסלי למיינץ, נחתמה היום סופית. הקבוצה האנגלית קיבלה תמורתו 600 אלף ליש"ט.

* ללאציו יש מהיום מאמן חדש. מאמנה לשעבר של פאלרמו, דוידה בלארדיני, חתם בקבוצה לשנתיים ויחליף בתפקיד את דליו רוסי.

* פבלו אלברז, קשר דפורטיבו לה קורוניה, חידש את חוזהו בקבוצה מגאליסיה והאריך אותו עד יוני 2012.

* המאמן האיטלקי כריסטיאנו ברגודי עזב את קבוצת פוליטכניקה לאסי וחתם בסטיאווה בוקרשט. ברגודי, שעובד ברומניה מאז 2005, יחליף על הקווים את מאסימו פדראזיני.

* וולבס, ששבה לפרמיירליג, החתימה את הקשר הסרבי הבינלאומי ננאד מיליאס מהכוכב האדום בלגרד תמורת כ-3 מיליון ליש"ט. באתר המועדון דווח שמיליאס, 26, חתם לארבע שנים.

שמועות

* למרות השמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד, הכחיש היום מגן ארסנל, גאל קלישי, כי הוא בדרך לספרד. "יש לי חוזה בארסנל ואכבד אותו. אני רוצה לזכות בתארים עם ארסנל", אמר הצרפתי.

* לאחר שלא הצליחה, לפחות לעת עתה, להעביר לשורותיה את דויד וייה, מנסה כעת, כך טוען עיתון מארקה, ריאל מדריד להעביר למדים הלבנים את זלטאן איברהימוביץ' מאינטר. כזכור, עסקת ההחלפה בין השבדי לסמואל אטו של ברצלונה לא יצאה לפעול.

* אתלטיקו מדריד מתכוננת ליום בו אחד מכוכביה, סרחיו אגוארו ו/או דייגו פורלאן יעזבו. הקבוצה מקבלת הצעות רבות על השניים, והרוחיבלנקוס מתכננים להביא את קאיריסון, הברזילאי של פלמייראס, במידה והארגנטינאי או האורוגוואי יעזבו.

* עיתון בטורקיה מדווח כי גלאטסראיי מעוניינת בבלם אייאקס, אולגר. פרנק רייקארד, שמונה לא מכבר למאמן הקבוצה הטורקית, עבד עם הבלם בתקופה ששניהם היו בברצלונה. גלא מציעה 3.5 מיליון יורו, אבל ההולנדים רוצים 5 מיליון.

* השפעתו הפורטוגלית של מאמן אינטר ז'וזה מוריניו מתחילה לחלחל למועדון, שרוצה כעת להביא צמד שחקנים בני ארצו, הקשר דקו והבלם ריקרדו קרבאליו.

* איפסוויץ' עוקבת אחרי דויד נ'גוג, חלוצה הצרפתי של ליברפול, שלא ראה הרבה דשא בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully