וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סיינה קרובה לאליפות

שחקניו של פיאנג'יאני ניצחו את מילאנו 72:73 ועלו ל-0:3 בסדרת הטוב משבעה בגמר הפלייאוף האיטלקי. פילזן ב-2:3 על פנרבחצ'ה בטורקיה

סדרת גמר הפלייאוף האיטלקי נמשכה הערב (ראשון), כשסיינה המשיכה להתקרב אל הבטחת תואר אליפות נוסף בארון. הפעם, ניצחה אלופת איטליה 72:73 את רומא בסיומו של משחק דרמטי, ועלתה ל-0:3 על ארמאני מילאנו בסדרת הטוב משבעה.

הרבע הראשון הלך לכיוון המילאנזים, שסיימו אותו ביתרון 20:26. אלא שאז הגיע רבע שני גדול של 13:25 של סיינה, שירדה להפסקה ביתרון 7. רבע שלישי מוצלח של מילאנו הביא אותה לרבע רביעי ומכריע דרמטי, ובמצב של 70:71 העלה לברינוביץ' את סיינה ליתרון 3.

מילאנו קיבלה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך סיינה ביצעה עבירה על דייויד הוקינס, שדייק מהעונשין, אך לא יותר. 72:73 גדול לסיינה בסיום, שנמצאת עם רגל וחצי בדרך אל התואר. מוריס פינלי הוביל את המנצחים עם 18 נקודות מהספסל, כשמקינטייר וקאוקינאס הוסיפו 11 כל אחד. מהעבר השני, הוביל הוקינס את מילאנו עם 23, כשמייק הול הוסיף 15.

* בטורקיה, עלתה הערב אפס פילזן ליתרון 2:3 בסדרת גמר הפלייאוף. הרגע הדרמטי במשחק התרחש 13 שניות לסיום, כשאוהדי פנרחבצ'ה המפסידה זרקו בקבוק לפרקט, והקבוצה ספגה עבירה טכנית שסתמה את הגולל על סיכוייהם לנצח. זה נגמר ב-68:74 לזכות אפס, שנהנתה מ-16 נקודות של קאיה פקר ו-14 של פרסטון שאמפרט. מהעבר השני, 14 של וויל סולומון לא הספיקו לפנרחבצ'ה, שתנסה להפוך את סדרת הטוב משבעה מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully