וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס ממשיך בירושלים

15.6.2009 / 8:54

מאמן הפועל ירושלים, שכבר קיבל הודעה על סיום עבודתו, נפגש עם הנהלת הקבוצה שם הוחלט כי יאמן אותה גם בעונה הבאה

בפגישה שנערכה ביום ראשון בבית מלון בירושלים בין גיא גודס, דני קליין ואהרון פוגל, יו"ר דירקטוריון חברת "מגדל", הוחלט על חזרתו של המאמן לאימון הפועל ירושלים. שבוע אחד אחרי שהמאמן קיבל הודעה מהיו"ר דני קליין על כך שעקב חילוקי דעות בהנהלת הקבוצה הוא לא ימשיך בקבוצה, ביצעה הקבוצה פניית פארסה והציעה לגודס את משרת המאמן, והמאמן הצעיר החליט לקבל את ההצעה. השינוי בהחלטת הנהלת ירושלים נעשה לאחר שעודד קטש, שהיה אמור להחליף את גודס, שינה את דעתו ונשאר בגלבוע/גליל גם לעונה הבאה.

גודס אמר לאחר ההחלטה לאתר הרשמי של הקבוצה: "למרות חבלי הלידה הקשים אין לי מועקות, אני שם את האגו בצד ובא לטובת המועדון ואוהדי הקבוצה. אני לוקח את ההחלטה להמשיך בלב שלם תוך הבנה שכולם מעוניינים להמשיך יחדיו". הנהלת הקבוצה מסרה: "אנחנו שמחים על ההחלטה של גיא להמשיך בקבוצה לעונה נוספת, בשיחה היום נאמרו כל הדברים בצורה ברורה והגונה, ואנחנו שמחים על ההחלטה המשותפת".

בבוקר יום שני, התראיין גודס לתוכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, והוסיף: "הייתי בחו"ל, אז אני לא יודע על כל הסערה שעברה פה. ברור שמה שהיה לא היה הכי-הכי, אבל מי שמכיר אותי יודע ששום דבר הוא לא אישי. הם בעלי הבית, וזה עדיין לא אישי. במקצוע שלנו, אם אתה לוקח את זה באופן אישי, עדיף שתעבור למקצוע אחר. אני מגיל 15 בכדורסל ועברתי הכול וראיתי את כל ההתנהלויות, צריך לדעת שיש דברים לא נעימים, שלא לטעמך. ישבנו, דיברנו והמשכנו קדימה. אני לא טיפוס שחושב ישר על הצלחות וכישלונות, לא צריך שישמרו לי על הגב, בסך הכל אנחנו ממשיכים ברוח טובה ומחשבה חיובית. התקציב יירד בחצי לעומת השנה שעברה, אבל אני לא נרתע ואני ממשיך בלב שלם בתפקיד. לא מסתכל על הדברים השליליים. הייתה ישיבת דירקטוריון, ואחירי שליבנו את הדברים, דיברנו על הכול. אני לא שם דברים בצד, וגם בישיבה שמתי את הדברים על השולחן. כל אחד אמר את הדברים שלו, והבין מהצד שלו מה הוא צריך לעשות".

גודס בן ה-38, הוביל את הפועל ירושלים בעונתו השנייה כמאמן ראשי לחצי גמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור. מאז פרישתו בסיום עונת 2003/4 הספיק גודס להיות עוזר מאמן במכבי ראשון לציון לחצי עונה, לאמן את הקבוצה במשך עונה וחצי ולהוביל אותה לחצי גמר הפיינל פור, ולהיות עוזר מאמן של שלושה מאמנים שונים במכבי תל אביב. כשחקן עבר גודס בלא מעט קבוצות. את הקריירה שלו החל במדי הפועל חיפה שם גדל ושיחק בין היתר במכבי תל אביב, שם נפצע פעמיים בצורה קשה בברכו, במכבי רעננה, הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון. באירופה שיחק גודס במדי קאזרטה ורוזטו האיטלקיות ובמדי קנטבריה הספרדית.

כעת יצטרך המאמן להתחיל להכין את ירושלים לקראת העונה הבאה. תקציב הקבוצה עדיין לא ברור, כאשר הקבוצה נמצאת בגירעון שמוערך בכ-8 מיליון שקלים. השחקן היחיד שחתום בירושלים הוא יובל נעימי, כאשר יהוא אורלנד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה יחזור מהשאלה להפועל חולון ועשוי להשאר בקבוצה. מורן רוט סיים את דרכו אמש בקבוצה, אך לא מן הנמנע שעם חזרתו של גודס יעשה המאמן שנמצא עם השחקן ביחסים טובים פנייה מחודשת אל השחקן. בגזרת הזרים לירושלים יש אופציה לעונה נוספת על טורין פרנסיס שצפוי לדרוש העלאה ניכרת בשכרו. בירושלים מעוניינים מאוד בבריאן רנדל, פורוורד גלבוע/גליל עליון שצפוי לשחק בתחילת חודש יולי בליגת הקיץ של ה-NBA.

עדכון ראשון: 14/06/09, 21:20
עדכון אחרון: 15/06/09, 08:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully