וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום תיבודו נשאר בבוסטון

עוזר המאמן המוערך צפוי להמשיך לצד דוק ריברס גם בשנתיים הבאות, בתקווה לקבל את הג'וב הראשי. השמועות על שאקיל וקליבלנד נמשכות

למרות שהיה אחד השמות החמים ביותר בשוק המאמנים בקיץ, עושה רושם שעוזר מאמן בוסטון, טום תיבודו, צפוי להישאר בתפקידו כעוזר מאמן הסלטיקס, ולדחות כרגע את האופציה להיות מאמן מוביל של אחת מקבוצות הליגה. בשנתיים האחרונות העדיף תיבודו לחתום על חוזים לעונה אחת בלבד, אלא שכעת, לפי מקור בליגה, הוא צפוי לחתום לשנתיים נוספות מתוך כוונה לקבל את מושכות הסלטיקס בעתיד.

בצוותא עם קורט ראמביס ופול ווסטפאל היה תיבודו המועמד המוביל לאימון סקרמנטו, אלא שאת הג'וב קיבל לבסוף ווסטפאל. "הוא חשב שזו התאמה רעה", אמר אותו מקור בהקשרו של עוזר המאמן המצוין, "סקרמנטו מקצצת בכל התחומים כרגע". גם וושינגטון הביעה התעניינות בתיבודו אלא שכעת, החליט אחד ממאמני ההגנה הטובים בעולם להישאר בתפקידו, ואולי בעתיד הוא יירש מאמן הסלטיקס הנוכחי, דוק ריברס.

* בינתיים, השמועות בנוגע למעבר אפשרי של שאקיל אוניל לקליבלנד ממשיכות לתפוס כותרות בארצות הברית. אתר ESPN טוען כי פיניקס עשויה לקבל בתמורה את סאשה פבלוביץ' ובן וואלאס, מתוך שיקולים כלכליים. הקאבס, שאכזבו בפלייאוף האחרון והודחו בגמר המזרח, מנסים לחזק את הקבוצה על מנת לנסות ולשכנע את לברון ג'יימס להישאר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully