וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי סיכם בהפועל עפולה

14.6.2009 / 19:24

מאמן נבחרת הנשים ואליצור רמלה בעונה שעברה יאמן את העולה החדשה מהצפון: "אני רואה בזה אתגר גדול, חובה לספק את הסחורה"

העולה החדשה לליגת העל, הפועל עפולה, סיכמה היום (ראשון) עם מאמן נבחרת הנשים אלי רבי, שהודיע בסוף העונה שעברה כי יהיה מעוניין להתחיל לאמן בקבוצות גברים. הסיכום עם המאמן הוא לעונה הקרובה בלבד כרגע.

בעפולה פנו לרבי לאחר שמאמנם בעבר, דני פרנקו, התמהמה להחזיר תשובה על ההצעה. רבי אימן בשנים האחרונות את קבוצת הנשים של אליצור רמלה והביא אותן להישגים נאים בארץ ובאירופה, כשהשיא מבחינתו היה ההעפלה לחצי גמר היורוקאפ עם הקבוצה בעונת 2007/8, שם נעצרה על ידי דינמו מוסקבה החזקה.

"אני משוחח עם ראשי המועדון כבר כמה ימים קצת לפני שנסעתי עם הנבחרת לחו"ל. אני רואה בזה אתגר גדול, ואני מקווה שהפועל עפולה ביחד איתי תעשה עונה טובה, שכולנו נהיה גאים בה", אמר רבי. "אני באופיי לא מקטין ציפיות אבל זה עדיין מוקדם מדי כדי להגדיר מטרות. נשב עם האנשים ונלמד את העסק ותוך שבוע-שבועיים נדע מי נגד מי ונציב מטרות יותר ברורות". על המעבר מאימון נשים לגברים הוסיף המאמן: "אני איש מקצוע ובן אדם מאוד ביקורתי כלפי עצמי, חובתי לספק את הסחורה. אני מאמין בעצמי ומקווה מאוד שהדברים יסתדרו כמו שאני רוצה".

רבי עדיין מחזיק בחוזה באיגוד הכדורסל לאימון נבחרת הנשים עד חודש אוגוסט וצפוי לקבל הצעה להמשיך קדנציה נוספת. במהלך השבוע האחרון, לאחר שהנבחרת הודחה בסיבוב הראשון של אליפות אירופה, סיפר רבי כי ישמח להמשיך בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully