וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציה: ספרד הביסה את ניו זילנד 0:5

ספרד התעללה בניו זילנד האומללה והביסה אותה 0:5 בגביע הקונפדרציות. טורס כבש שלושער. עירק ודרא"פ סיימו ב-0:0 במשחק הפתיחה

בדיוק עוד שנה פחות שבוע יטוסו הזיקוקים לשמיים, דרום אפריקה תלבש חג, ומאות מהשחקנים הטובים ביותר בעולם יעלו אל הדשא, בטורניר הגדול ביותר בכדורגל העולמי, המונדיאל. הערב (ראשון) נפתחה החזרה הגנרלית- טורניר הקונפדרציות, שמשוחק באותם איצטדיונים בדרום אפריקה, בהם ייערך המונדיאל. אלא שמשחק הפתיחה היה בערך הדבר הרחוק ביותר מזיקוקים: הנבחרת המארחת, דרום אפריקה פגשה את עירק למשחק מאכזב במיוחד, שהסתיים ב-0:0. ההמשך לעומת זאת, היה אחרת לגמרי- ספרד, אלופת אירופה, פגשה את אלופת אוקיאניה והבהירה לה את ההבדלים ברמות, כשהביסה אותה 0:5.

מארחת הטורניר ואלופת אסיה, ששובצו לבית עם אלופת אירופה, למעשה נאבקו ראש בראש על המקום השני, שמוביל אל שלב הנוק אאוט, אבל לפחות לפי המשחק הראשון, לא נראה שמקומן אמור להיות שם. המארחים היו קרובים יותר להשיג את היתרון, אבל כשלו במחצית הראשונה, בעוד עירק נותרה הרחק מאחור. דרום אפריקה קיבלה שתי הזדמנויות טובות במחצית השניה, כשבדקה ה-78 מאשגו, שנכנס בדיוק למשחק כמעט וכבש בנגיעתו הראשונה, אבל שוער עירק, מוחמד היה במקום. דקה לאחר מכן שוב כשלה ההגנה העירקית, אבל הבעיטה של ברנרד פרקר לא היתה מדוייקת.

בדקה ה-84 קרה האירוע הקומי של המשחק, כשהרמה דרום אפריקאית מצאה את ראשו של דיטגקוי, הכדור גבר על השוער, אבל פגע דווקא בפרקר, שעמד על קו השער, ולמעשה מנע מנבחרתו את שער הניצחון. שני שחקני מכבי חיפה פתחו בהרכב של דרום אפריקה- פיטר מסיללה שיחק 90 דקות בעוד ת'מבינקוסי פאנטני הוחלף בדקה ה-78.

ספרד - ניו זילנד 0:5

ספרד ככל הנראה ראתה את המשחק הראשון של עירק ודרום אפריקה, ולא רצתה להמשיך את הרושם הרע של תחילת הטורניר. כבר אחרי 6 דקות היה ברור לאן המשחק הזה הולך, כשטורס קיבל כדור בקצה הרחבה, הרים את הראש ושלח כדור מסובב נהדר שהכניע את השוער הניו זילנדי.

בדקה ה-15 הגיע מהלך קבוצתי מצויין של הספרדים שהסתיים בוייה בתוך הרחבה והחלוץ שלח כדור טוב לטורס, שמקרוב דחק את השני שלו ושל ספרד. עברו רק 2 דקות, וטורס השלים את אחד השלושערים המהירים שנראו, כשהרמה של ריירה מצאה את ראשו של החלוץ, שנגח פנימה את השלישי. הטבח הניו זילנדי נמשך בדקה ה-24, כפאברגס כבש בקלילות את הרביעי מקרוב. הניו זילנדים רק רצו שהמשחק ייגמר, אבל במקום זאת ראו את דויד וייה רושם שער משלו בסך הכל 3 דקות מפתיחת המחצית השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully