וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "בתקציב שפוי נוכל להתמודד גם בצמרת"

14.6.2009 / 16:52

הבעלים של בני יהודה התייחס לקריאות "אליפות" של אוהדי הקבוצה באימון הפתיחה. אביב חדד סיכם בזהובים וצפוי לחתום בקרוב

שבועיים וחצי לפני משחקה הראשון בליגה האירופית ועם סגל מצומצם מאוד, חזרה היום (ראשון) בני יהודה להתאמן עם סיום פגרת קיץ מקוצרת בת שבועיים ימים. באימון הפתיחה לקחו חלק בסך הכל 15 שחקנים, כשלא מעט מהם מקבוצת הנוער. כו כן שותפו הבלם אבי סופר מהפועל רמת גן והמגן תומר ברוקס מעירוני קרית אתא. באימון תלו האוהדים שלט עם המילה "אליפות" ב-17 שפות שונות.

הבלם אביב חדד, ששיחק בעונה החולפת בהכח עמידר רמת גן, סגר את מרבית תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום בימים הקרובים לאחר שיחזור מחופשה פרטית בחו"ל.

בין הנעדרים הרבים היו פדרו גלבאן, שמתחתן בשבוע הבא בארגנטינה, איבן גארידו, שהאריך את חופשתו בקולומביה, דלה איינוגבה שנמצא עם נבחרת ניגריה, כפיר אדרי שנמצא בחופשה בחו"ל, ושני שחקני הנבחרת הצעירה, לירוי צעירי ודין מורי, שקיבלו מהנהלת הקבוצה שבוע מנוחה נוסף אחרי ששיחקו בשבוע שעבר במדי הנבחרת בבולגריה.

אם נוסיף לעובדה שהזהובים עדיין לא צירפו אף שחקן חדש זאת לאחר שמילאן מרטינוביץ', הרוויה קובאצ'ביץ' וקובי מויאל עזבו את הקבוצה, נראה שבשכונה יצטרכו לשנס מותניים בשבועיים הקרובים על מנת להעמיד סגל מינימלי וראוי לקראת המשחק הראשון בליגה האירופית שיערך ב-2 ביולי.

גיא לוזון אמר לאחר האימון: "אף פעם לא התחלתי את העונה כל כך מוקדם, אבל תמיד יש פעם ראשונה וזה בסדר. אנחנו לא מתכוונים להחתים שחקנים בלחץ של זמן רק בשביל המשחק הראשון באירופה, נעשה בחירות נכונות. ברור שכרגע זה לא הסגל שלנו לליגה, אבל אין אף קבוצה שהסגל שלה כבר מוכן, וגם אין הרבה שחקנים פנויים בשוק שאפשר לצרף. נבוא עם הסגל הכי טוב שנוכל להעמיד, לא נבייש את המדינה באירופה".

היושב ראש חזי מגן אמר: "בני יהודה כבר לקחה אליפות, ובני יהודה בוודאי יכולה לקחת אליפות אבל שוב אני אומר שכשמדברים על זה זה נשמע מגוחך, צריך לעשות את זה על כר הדשא וזה התפקיד של המאמן והשחקנים. נכון שהאוהדים רוצים אליפות, גם אני רוצה. בני יהודה הייתה עם תקציב שפוי במשך כל השנים ואנחנו נשאר בתקציב שהוא ביכולות שלנו גם העונה. לא נתפתה להעלות את התקציב כשאין לנו את הכסף לכך. אני מעריך שבתקציב שפוי נוכל להתמודד גם בצמרת".

הליך הבוררות בעניינו של הקשר תמיר כחלון נגד מכבי תל אביב ייערך ב-21/6, כאשר בסביבתו של השחקן מקווים שכבר בדיון הראשון ייסגרו הדברים ובסופו של ההליך יהיה כחלון שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully