וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים מריחים היסטוריה

אנדי מארי גבר על בלייק והפך לבריטי הראשון שזוכה בקווינס זה 71 שנה. האס גבר על דג'וקוביץ' בהאלה, דודי סלע בסיבוב השני בדן בוש

אנדי מארי היה היום (ראשון) לבריטי הראשון שזוכה בטורניר קווינס (סך פרסים 750 אלף יורו) אחרי 71 שנה, לאחר שגבר 6:7, 4:6 על ג'יימס בלייק בגמר הטורניר על הדשא בלונדון והעניק לקהל המקומי הרבה תקווה לקראת טורניר ווימבלדון, שייפתח ב-22 ביוני.

מארי, המדורג שלישי בעולם שזכה בטורניר ה-ATP ה-12 בקריירה שלו, הצליח לנצח בגמר הראשון שלו על המשטח הירוק והמהיר, והוסיף לחשבון הבנק שלו 84 אלף יורו. הפעם האחרונה שטניסאי בריטי הניף את הגביע בקווינס הייתה ב-1938, ונדמה שמעתה הלחץ על הסקוטי הצעיר רק יגבר ויגבר, בניסיונו לעשות היסטוריה בווימבלדון.

* דודי סלע, שפתח ברגל שמאל את עונת הדשא שלו עם הפסד בסיבוב הראשון של טורניר האלה, ניצח הערב בפתיחת טורניר דן בוש בהולנד את הבלגי כריסטוף רוחוס 2:6, 4:6. הישראלי, שרשם את דירוג השיא שלו בשבוע שעבר כשטיפס למקום ה-47 בעולם, הסתדר היטב עם הבלגי המדורג 61 בעולם, וימשיך לסיבוב השני שם יפגוש את הרוסי איגור קוניצין (39 בעולם) שגבר על ארנו קלמון 2:6 ,3:6. הראל לוי (231 בעולם), שיחל את דרכו במוקדמות ווימבלדון, יפגוש בסיבוב המוקדמות הראשון את האוסטרלי כריס גוצ'יוני (142 בעולם).

האס חגג על הדשא

טומי האס גבר היום (ראשון) על נובאק דג'וקוביץ' בגמר טורניר האלה (סך פרסים 750 אלף יורו) 3:6, 7:6, 1:6, והניף את הגביע לעיני הקהל המקומי בסיום טורניר ההכנה לווימבלדון. זו הפעם הראשונה שהאס (41 בעולם) זוכה בטורניר ATP מאז 2007, והתואר ה-12 שלו בקריירה מגיע שנתיים אחרי שהניף את הגביע בממפיס. כמו כן, האס בן ה-31 הוסיף לחשבונו 115 אלף יורו, בסיום המשחק שארך שעתיים ו-12 דקות.

דג'וקוביץ' מנגד, המדורג רביעי בעולם, חיפש תואר ראשון בקריירה על דשא, ונתקל בלא מעט בעיות במהלך הטורניר - גם בסיבוב השני כשהציל חמש נקודות משחק מול פלורן סרה וגם בחצי הגמר מול אוליביה רוחוס הבלגי. אחרי הגמר השישי שלו העונה, הוא עומד על מאזן של שני תארים (בלגראד ודובאי) עם ארבעה הפסדים.

נשים: ריבריקובה ניצחה בברמינגהאם

מגדלנה ריבריקובה הסלובקית זכתה היום (ראשון) בטורניר בירמינגהאם (סך פרסים 220 אלף דולר), לאחר שגברה בגמר על נה לי הסינית (20 בעולם) 0:6, 6:7. לי, כזכור, הדיחה את מריה שראפובה בחצי הגמר, אבל היום נכנעה בגמר תוך 73 דקות לריבריקובה בת ה-20, המדורגת 58 בעולם, שהשלימה זכייה ראשונה בקריירה שלה בטורניר WTA וגרפה לכיסה 37 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully